Jeg har såmænd læst dine og andres indslag. Faktum er at vi ikke ved om Uldal er totalt uprofessionel eller om banken er det i dette tilfælde, og at rigtig mange har slået en uanstændig tone an, og der var ikke mange hjælpsomme indslag. Ja, der er mange herinde med manglende jordforbindelse, som jeg som bankmand bestemt ikke ville låne penge til, men det ændrer for mig ikke ved at jeg forventer at bankens "rådgiverer" er professionelle. Hvis banken synes at cash flow budgettet er dårligt underbygget, så er det normal professionel kotyme, at fortælle det. Personligt tror jeg ikke at det ville blive taget ilde op. |
BroncofanDK:Faktum er at vi ikke ved om Uldal er totalt uprofessionel eller om banken er det i dette tilfælde
Der har du min pointe! Vi kender ikke den konkrete situation. Men ud fra Uldals væsentlig rodede forklaringer og til tider direkte uintelligente måde at kommunikere, vælger jeg i denne tråd at "forsvarer" banken med en pointe om, at er du forberedt og kan du vise at have styr på din forretning - så har du meget bedre mulighed for finansiering.
Og modtager du et nej, så vær "andenvejsorienteret" i stedet for at klunke! At give samfundet og "grådige kapitalister" skylden - hjælper intet!
Og lad det være mine sidste ord i denne tråd!
Bliv gratis medlem