Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden vil lave webinar af min undervisning - hvilke krav skal jeg stille?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er booket til en 3 timers introduktions til Enneagrammet som ledelsesredskab.

Kunden - en fagforening - vil gerne optage undervisningen, redigere det og efter undervisningen lægge det ud som webinar for at kunne nå flere i målgruppen, som er spredt ud over hele landet.

Kunden vil gerne vide hvilke krav jeg stiller i den forbindelse.

Og der har jeg brug for at høre jeres tanker. 

Jeg tænker:

1) Jeg skal have rettighederne til webinaret.

2) Det må kun være tilgængeligt i en tidsbegrænset periode.

3) Jeg skal gennemse webinaret inden det lægges ud for at sikre, at jeg kan stå inde for det.

4) Mit navn og firmanavn skal tydeligt fremgå i webinaret.

5) Og her løber jeg tør...

Er der nogen som har erfaringer med hvad jeg bør have på plads? Jeg vil også gerne høre hvis nogen har et bud på hvor mange procent prisen på min ydelse eventuelt skal hæves.

Forslag modtages med tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jes.

Var det ikke en god idé, hvis du selv stod for optagelse, redigering m.m.?

På den måde sikrer du, at alle dine (yderst rimelige) krav bliver opfyldt Smile

Du kunne evt. også selv stå for distributionen (evt. via din hjemmeside el. lign.), idet du så selv kan styre, hvor længe det skal være til rådighed.

Og du kan evt. bruge videoen (eller dele af den) som freebie el. lign. senere. Det skal virksomheden selvfølgelig også være indforstået med Wink

M.h.t. honorar ville jeg kigge på, hvor mange der deltager i undervisningen og hvad prisen er for det. Hvis det så skal ud til flere personer, må prisen stige tilsvarende for hver person, der får adgang til webinaret efterfølgende.

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:29

Hej Marie.

Tak for svaret! 

Jeg kan godt se din pointe med selv at stå for optagelse og redigering, så jeg selv har hånd i hanke med med processen. Pt. er jeg op over begge ører i arbejde, og jeg er ikke sikker på at det er realistisk. På sin vis er det også en fordel for mig, at professionelle optager og redigerer med min godkendelse, tænker jeg?

Rigtig god idé at distribuere det fra min hjemmeside og aftale at kunne bruge det selv efterfølgende som freebie. Det vil jeg gøre.

Jeg har også selv haft i tankerne at tage et beløb pr. deltager på webinaret, så rart du bekræfter det. Det virker mest fair for begge parter.

Hilsen

Jes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)