Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er på udkik efter et nyt regnskabssystem, med lagermodul.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu bruger vi e-conomic, men efter deres store opgradering har deres lagermodul ikke virket efter hensigten, problemet er at e-conomic ikke får trukket kostpriserne ind i programmet, og så kan vi sidde i flere timer bagefter og rette kostpriser, og det har vi ikke tid til.

Har haft kontakt til e-conomic  5-10 gange og intet er der sket. Man får bare at vide at teknikerne nok skal kikke på det, så nu har jeg opgivet.

Det vi kikker efter er et regnskabs system der kan det samme som e-conomic, og der er en integration til vores webshop ( Joomla Redshop )og at det kan koples på et kassesystem med tiden, da vi også har en fysisk butik.

Så vi er åbne for alle forslag.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Remmer:

Lige nu bruger vi e-conomic, men efter deres store opgradering har deres lagermodul ikke virket efter hensigten, problemet er at e-conomic ikke får trukket kostpriserne ind i programmet, og så kan vi sidde i flere timer bagefter og rette kostpriser, og det har vi ikke tid til.

Har haft kontakt til e-conomic  5-10 gange og intet er der sket. Man får bare at vide at teknikerne nok skal kikke på det, så nu har jeg opgivet.

Det vi kikker efter er et regnskabs system der kan det samme som e-conomic, og der er en integration til vores webshop ( Joomla Redshop )og at det kan koples på et kassesystem med tiden, da vi også har en fysisk butik.

Så vi er åbne for alle forslag.

Hej Kim,

Kostpriser kan da godt komme ind i e-conomic? Hvor er det præcist dit problem består i`? Jeg har et par dage siddet og testet kostpriser, webhook og vareopdateringer i forbindelse med yderligere integration i forhold til vores kassesystem til e-conomic.

Måske jeg kan guide dig bedre mod en løsning hvis du kan beskrive yderligere?

Mvh. Kasper

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Problemer opstår når jeg lagerregulerer, og jeg har styr på lager antal og kostpriser, når jeg så trykker på lagerregulerings knappen, så bliver der også lavet en lagerregulering, men e-conomic registrer ikke alle kostpriserne, og da jeg har meget travlt får jeg ikke altid tjekket at der er fejl i kostpriserne igen.

Jeg har rigtig mange kostpriser den er helt gal med, og jeg har ikke haft tiden til at rette dem da der er flere dages arbejde.

Jeg havde en medarbejder ind over problemet igen i går, og deres tekniker siger at det virker, men her til morgen havde jeg problemet igen, så jeg sletter cookies hver 5 min, og så virker det.

Så hvis jeg kunde spole tilbage til den gamle version igen, så ville det vare godt, her var det kun mine egne taste fejl jeg havde problemer med en gang i mellem.

Mvh. Kim

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu de er flinke til at rette system fejl.

Hvis du har brug for hjælp må du da gerne kontakte mig så vil jeg ananalysere problemet, og hvis du har for travlt kan jeg så agere mellemled mellem dig og e-conomics support/teknik.

Jeg ved at Winfinans.net virker på samme måde med deres lagerstystem stort set, men der er så også ulemper ved dette system. Jeg ville ikke skifte hvis jeg var dig. Du får mange omkostninger og meget tidsspilde.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvilken browser bruger du ?

Og hvor mange varer efterkalkuderer du på ?

Vi har nogle udfordringer omkring at databasen bagved ikke behandler produkt/stamdata som det burde. Det har e-conomic erkendt som fejl - men vi har ikke fået en tidsplan for rettelsen.

/Kasper

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg bruger Google Chrome

Jeg regulerer nogle gange 10 og nogle gange 30 nr

Men det er da rart at høre at de har et problem, jeg fik ellers at vide i går at alt va i orden

Kim

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Det nemmeste er jo også at blive, men jeg har haft fejlen i flere mdr, og jeg har den igen her til morgen. :-(

Og nu er de alle til møde og deres chat virker ikke surt.

Så jeg bliver snart nød til at sende regninger til e-conomic for al den tid jeg skal til at bruge for at få rettet alle mine kost priser til.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Remmer:

Hej Kasper

Jeg bruger Google Chrome

Jeg regulerer nogle gange 10 og nogle gange 30 nr

Men det er da rart at høre at de har et problem, jeg fik ellers at vide i går at alt va i orden

Kim

Hej Kim,

Kunne du prøve at installere følgendde http://www.techsmith.com/jing.html - Med det kan du optage skærmen og dokumentere på video hvad der sker, og bagefter uploade som et screencast ( privat også mulighed ) . Det har jeg gjort ved problemer ogdet har været nemmere at identificere problemerne.

Mvh. Kasper

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Jeg kikker på det i løbet af dagen.

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)