Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luftfragt fra Kina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har læst meget herinde, men kan ikke lige finde et svar på mit spørgsmål.

Jeg plejer udelukkende at få mine varer sendt med skib, og det har heller ikke givet de store problemer. Men nu har jeg fået sendt en lille forsendelse på under 25kg med fly, og kineserne siger bare, husk at arranger afhentning af varerne(?). Og hvad betyder det så? Skal jeg selv sørge for afhentning af varerne i lufthavnen, eller hvad... Er der nogen der kender til dette? Fortoldningen kan jeg skam godt klare, men det er lige med hvordan jeg får mine varer der interesserer mig. De har sendt mig kopier af alle papirer, og jeg ved så hvilket fly det er på og hvornår det forventes i Danmark.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:55

Ja du skal selv sørge for fortoldning og den slags, det er ikke meget værrer end med skib. Du kan bare bruge det firma du bruger til at håndtere varene for dig når det komme rmed skib. De burde også kunne klare flyfragt. Ellers kontakt shipco.dk

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:09

Okay, så man kan ikke selv afhente varerne i lufthavnen eller lign.?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 11:39

cmodt:

Okay, så man kan ikke selv afhente varerne i lufthavnen eller lign.?

Du kan uden problem hente varerne i Kastrup lufthavn, Husk at du skal medbringe de færdigbehadlede toldpapire samt AWB'en f'ør varen kan udleveres. Du kommer også til at betale et håndteringsgebyr for at få godset udlever et.

Så vidt jeg husker der det SAS cargo der står for håndteringen af den slags godset i lufthavnen.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:51

Hej,

Ring eller skriv til mig, så skal jeg hjælpe dig med bedste løsninger og priser m.m.

Mvh

Klaus Lemberg

Damco A/S - (del af A.P. Møller gruppen)

40403747

klaus.lemberg@damco.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 10:01

shippingsælgeren:

Hej,

Ring eller skriv til mig, så skal jeg hjælpe dig med bedste løsninger og priser m.m.

Mvh

Klaus Lemberg

40403747

klaus.lemberg@damco.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 10:08

shippingsælgeren:

Mvh

Klaus Lemberg

40403747

klaus.lemberg@damco.com

Hej Klaus

Bemærk lige at det oprindelige indlæg er fra 2007 så det får du nok ikke så meget ud af at svare på;)

Men nu vi er i gang kan du så ikke give mig et tilbud på luft  og skib  til Sudan  havn / lufthavn   der er tale om 100 kg  ikke volumen gods. Vi bruger normalt Geodis Wilson men lad mig høre om Damco har nogle fordel agtige priser.  Du er velkommen til at sende en privat besked.

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:09

Hej du ska huske at tegne en forsikring på varen og evt. bestille ekstra varer hjem - en ting er helt sikkert er at din vare vil blive modtaget ødelagt og smadret - det er meget normalt med luftfragt, og transportøren er ret ligeglad, de siger bare at det er sket i lufthaven.

Hus også at få afsender til at pakke det ekstra godt

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:10

Ups jeg havde heller ikke set at det var så gammelt det spørgsmål ha ha

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)