Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Unity-udviklere til nytænkende spil virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Springer snart ud som virksomhedsejer af ny spil virksomhed og søger derfor Unity-udviklere der kan påtage sig selve den grafiske og programmerebare del af udviklingen af spillet. Spillet udvikles i Unity-engine. Det første spil skal laves i simpel 2D hvor brugeren styrer karakteren ved hjælp af simpel point-and-click input. Spillet vil højst sandsynligt blive udgivet til tablet og smartphone i første omgang.

Er der nogen der kender til hvorhenne man opsøger disse udviklere eller om i eventuel kender nogen der kender nogen? 

M.v.h.

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:39

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:33

Hejsa Michael

Du kan også prøve på elance.com eller freelancer.com hvis du har mod på at få det lavet offshore, det kan give dig en billigere timepris, og du kan sagtens få offshore konsulenter i høj kvalitet, der er dog lige som med alt andet et par "pit-falls"; Jeg har samlet lidt tips og tricks her http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-offshore-konsulenter/ 

//Morten

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:10
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:12

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)