Hej Amino, Jeg har sidste måned lanceret hjemmesiden til min nærmeste vennekreds, så jeg kunne få noget feedback fra "rigtige" brugere og indtil videre har det kun været positivt. Grunden til at jeg skriver her, er at jeg står i en situation som á la "hønen og ægget". Før at projektet kan blive en success og give værdi til brugerne, kræver det at folk opretter sig på siden. Før at folk vil oprette sig på siden, kræver det at der allerede er en masse brugere. Bummelum. Er der nogle (med evt. netværk inden for sport), som har gode idéer til hvordan jeg kan promovere mit projekt? Er der nogle som har lanceret en gratis service, som har nogle fine idéer? Det skal lige siges at der formentlig går meget lang tid før jeg tænker på at kunne tjene på dette projekt (hvis dette overhovedet er muligt!), så idéerne skal være så billige som overhovedet muligt. Ydermere, hvis I får lyst til at tage et kig forbi siden og give noget feedback, skal I være mere end velkomne!
|
Det ser ganske fornuftigt ud.
Du burde dog ændre fiskning til lystfiskeri.
Overvej at lave en god og nem måde at dele på facebook, da dette vil kunne give rigtig mange brugere på kort tid.