Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk VPS hosting som er god til danske sider?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i snart 2 år benyttet mig af
https://www.hosteurope.de

De er rigtig billige.
Har aldrig oplevet problemer med dem.
Og det kører super hurtigt.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:

Her er et par eksempler jeg kigger på, men jeg er i tvivl om, hvilken der har bedst performance i forhold til serverplaceringen. Er det ren ondskab at have serveren til at stå i London?

Generelt nej - det er intet problem. Tyskland, Holland, England/Irland, Frankrig er generelt ikke noget problem, hovedsagligt fordi når du browser internettet, går du oftest via disse steder anyway, eller de har ufattelig god forbindelse til f.eks, DE-CIX, AMS-IX, eller LINX som alle sammen er 3 kæmpe internet exchanges i Europa (og verdenen). Der kan være lidt højere latency end ved nogle danske udbydere, men hvis du kigger på prisen og kvaliteten generelt, er det billigere, samt du kan få mere hardware for pengene, hvilket oftest kan gøre op for de få millisekunders ekstra latency på netværket.

Og hvis du har planer om at gå globalt med din side / shop, så er det generelt en fordel at være så tæt på de forskellige Internet Exchanges anyway.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas og jvjensen. Mange tak for svarene. :-)

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de 3 du nævner syntes jeg klart du skal gå med Linode.

Super stabile og hurtige og deres interface virker rigtig godt.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

London er ikke nødvendigvis bedst imod danske forbindelse. 

En renpraktisk test, har vist mig at amstradam, Digital ocean er et rigtigt godt bud. Da det loader hurtigt på de fleste internet forbindelser jeg har haft lejlighed til at teste det på. 

Og ellers RunAbove i frankrig (Også kendt som OVH, Kimsufi, soyoustart)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hej.


Har I kendskab til sammenligninger udført på nogle af de store udenlandske Virtual Private Server (VPS) udbydere?

Her er et par eksempler jeg kigger på, men jeg er i tvivl om, hvilken der har bedst performance i forhold til serverplaceringen. Er det ren ondskab at have serveren til at stå i London?

Nej London er ret fornuftigt da det har god forbindelse med Danmark.

GrN.dk - Logistik og regneark:

Site5 er ejet af EIG, et selskab der ejer en masse firmaer med det formål at tjene så meget som muligt. Det betyder at der efter min (og mange andres) mening, ikke er så god support som jeg godt ville have, serverne er ikke så gode, og der kommer for mange på.

GrN.dk - Logistik og regneark:

Vælg dem. Linode har vi brugt i flere år, og de er ret gode. Deres datacenter i London er forbundet direkte til LNX-IX - Londons Internet Exchange, hvilket betyder der er god forbindelse til dem. De får også snart et datacenter i Tyskland (snart = et par måneder).

GrN.dk - Logistik og regneark:

DigitalOcean har generelt et dårligere netværk end Linode efter min mening.

De servere du har linket til er ikke styrede fra hostens side for øvrigt - hvilket vil sige at du selv skal kunne finde ud  af Linux, og styre det osv.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbagemeldingerne.

Jeg kan se, at der ikke er helt enighed angående London vs Tyskland.

Jeps, Linux er super lex. Vi har haft WebDrive.dk på en Debianbox i mange år (WebDrive.dk er i øvrigt til salg).

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

Site5 er ejet af EIG, et selskab der ejer en masse firmaer med det formål at tjene så meget som muligt. Det betyder at der efter min (og mange andres) mening, ikke er så god support som jeg godt ville have, serverne er ikke så gode, og der kommer for mange på.

Site5 er ikke ejet af EIG - bare lige så facts er iorden Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Kristoffer - Serverfruit:

Site5 er ejet af EIG, et selskab der ejer en masse firmaer med det formål at tjene så meget som muligt. Det betyder at der efter min (og mange andres) mening, ikke er så god support som jeg godt ville have, serverne er ikke så gode, og der kommer for mange på.

Site5 er ikke ejet af EIG - bare lige så facts er iorden Big Smile

Beklager, jeg huskede forkert. Men deres reputation er ikke så god... 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)