Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres erfaring med PrestaShop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søgt på forskellige webshops, som alle er ret dyre at bruge. Nu fandt jeg PrestaShop, men virker den - hvad er jeres erfaring med programmet?

Er det sikkert for kunderne at handle der?

Jeg har set et sted her at man skal betale for at få kort betaling med.

Jeg har et domæne på UnoEuro, og har en blogg sammen med en veninde.

mvh Inge

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inge,

Prestashop er et super godt system til webshops, og vi anvender ikke andet til vores kunder.
Det er rigtig at der skal kobles ind indløsningsaftale fra Nets på, for at kunne modtage Dankort blandt andet, men det skal der på alle systemer, så der er der ingen forskel. Modulerne til Prestashop er gratis ihvertfald for ePay.
Så herfra kan jeg kun anbefale det...

Hvis du skulle få brug for hjælp, er du velkommen til at hive fat i mig, ellers bare spring ud i det... Du kan finde mange fine themes på themeforest.com.

Med Venlig Hilsen
Jesper Andersen
Gohosting Aps
ja@gohosting.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inge, 

Jeg bruger selv PrestaShop på min egen shop (plejekoncept.dk) og har også lavet prestashop løsninger for kunder. (fx. Promaling.dk)

Det er et super system, som er anvendeligt til de fleste shops, med mindre man kun har meget få produkter eller mange tusind produkter. 

Har man kun få produkter, vil jeg anbefale Wordpress med WooCommerce plugin (begge gratis) og har man en kæmpe shop er Magento (også gratis) ofte et bedre valg, men den kræver også et professionelt (hurtigt) webhotel.  

Mht. betaling kan du oprette en gratis konto hos Skrill.com - og så kan du tage imod alle kortbetalinger, inklusive Visa/Dankort, men dog ikke rene Dankort. Det fungerer på samme måde som PayPal, men Skrills betalingsopsætning er nemmere synes jeg, og "betalingsvinduet" ser også bedre ud end PayPals. 

De tager selvfølgelig lidt større gebyrer end Nets, men kun når dine kunder rent faktisk har lavet en ordre - der er altså ikke månedlige gebyrer eller abonnement. Det er derfor en god måde at teste sin shop på. Begynder det så at vælte ind med betalinger, vil det være en god ide at få lavet en indløsningsaftale med Nets i stedet. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger farvede kontaktlinser med www.magic4eyes.dk i Danmark og med www.magic4eyes.no i Norge, og har brugt PayPal, men synes, at deres landingsside er svær at have med at gøre, men ellers et fortrineligt system til mindre webshops, da du jo kun betaler, når der er kunder i butikken.

Nu bruger jeg www.yourpay.dk, som er et nyt dansk iværksætterfirma, og som har en god landingsside og moduller til de fleste shopsystemer, samt at kunderne kan betale med Dankort. Der er en del indkøringsvanskeligheder med firmaet, men jeg er selv iværksætter og ser frem til at arbejde med dem, da de har alle scrills og paypals fordele men kan tage Dankort mm.

mvh

Henrik 

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for svaret og for tilbudet om hjælp. Det vil jeg tænke på  når jeg begynder at rode med programmetSmile

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tusind tak for jeres meget brugbare svar.

mvh Inge

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hvam:
Nu bruger jeg www.yourpay.dk, som er et nyt dansk iværksætterfirma, og som har en god landingsside og moduller til de fleste shopsystemer, samt at kunderne kan betale med Dankort.

Jeg er ret overbevist om, at Yourpay ikke modtager rene Dankort - det mener jeg kun kan lade sig gøre med en decideret indløsningsaftale med Nets. 

På Yourpay's side skriver de konsekvent også Visa/Dankort. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Henrik Hvam:
Nu bruger jeg www.yourpay.dk, som er et nyt dansk iværksætterfirma, og som har en god landingsside og moduller til de fleste shopsystemer, samt at kunderne kan betale med Dankort.

Jeg er ret overbevist om, at Yourpay ikke modtager rene Dankort - det mener jeg kun kan lade sig gøre med en decideret indløsningsaftale med Nets. 

På Yourpay's side skriver de konsekvent også Visa/Dankort. 

YourPay modtager rent faktisk dankort. De har en samlet aftale med NETS for alle deres kunder, og skal for NETS, godkende hver enkelt side med de krav, som NETS nu engang stiller.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Helbo:

Allan I:

Henrik Hvam:
Nu bruger jeg www.yourpay.dk, som er et nyt dansk iværksætterfirma, og som har en god landingsside og moduller til de fleste shopsystemer, samt at kunderne kan betale med Dankort.

Jeg er ret overbevist om, at Yourpay ikke modtager rene Dankort - det mener jeg kun kan lade sig gøre med en decideret indløsningsaftale med Nets. 

På Yourpay's side skriver de konsekvent også Visa/Dankort. 

YourPay modtager rent faktisk dankort. De har en samlet aftale med NETS for alle deres kunder, og skal for NETS, godkende hver enkelt side med de krav, som NETS nu engang stiller.



Korrekt...
De mangler bare at åbne for deres telefoner eller svare på emails.
Deres system er faktisk okay men man skal selv kunne kode lidt for at få en god checkout.
Eneste minus er faktisk deres support og kan finde på at lukke ned 3-4 dage for kursus som de siger.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Anders Helbo:

Allan I:

Henrik Hvam:
Nu bruger jeg www.yourpay.dk, som er et nyt dansk iværksætterfirma, og som har en god landingsside og moduller til de fleste shopsystemer, samt at kunderne kan betale med Dankort.

Jeg er ret overbevist om, at Yourpay ikke modtager rene Dankort - det mener jeg kun kan lade sig gøre med en decideret indløsningsaftale med Nets. 

På Yourpay's side skriver de konsekvent også Visa/Dankort. 

YourPay modtager rent faktisk dankort. De har en samlet aftale med NETS for alle deres kunder, og skal for NETS, godkende hver enkelt side med de krav, som NETS nu engang stiller.



Korrekt...
De mangler bare at åbne for deres telefoner eller svare på emails.
Deres system er faktisk okay men man skal selv kunne kode lidt for at få en god checkout.
Eneste minus er faktisk deres support og kan finde på at lukke ned 3-4 dage for kursus som de siger.

Enig, den halter engang imellem. Men ja, med lidt styling af deres betalingsmodul, så kan man få et okay checkout.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)