Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affiliate hjemmeside - reklameudgiver [Hvad synes i - helst ærlige svar]

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Momex Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

- Jeg har startet en ny virksomhed - Momex.eu - og ville derfor høre jeres ærlige mening og idéen, hjemmesiden og konceptet med det hele. Fortæl hellere end gerne videre!

- Momex går ud på, at vi har samlet forskellige reklamer fra forskellige affiliate partner selvskaber, hvor vi samler de forskellige reklamer i forskellige kategorier. Dette kunne f.eks. være: Bolig, have og interiør - her ville de udvalgte, troværdige med "bedste kørende tilbud" reklamer fra virksomheder dukke op, men en beskrivelse af hjemmesiden og hvorfor man skal være deres. Hvis man så er interesseret, klikker man blot på linket, registrere eller køber et produkt, hvis interesseren finder sted. 

- Det vi Momex kan forsikre, er at hjemmesiden er trusted og sikkert at handle. Dette var bare en kort beskrivelse af virksomheden. Nu kunne jeg godt tænke mig at høres jeres komplette mening om projektet. Hvad synes i? 

- Hjemmesiden er først lige startet op, så vi er langt fra færdige med den. Men hjemmesiden kan ses her indtil videre: Momex.eu 

- MOMEX

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er overkill at have den samme menu 2 gange... man tror næsten man ser dobbelt ;)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:39

Jeg tror ikke på konceptet. Ønsker du at tjene på affiliate og beskrive affiliate sites og så linke til dem kræver det indhold, helst indhold der er fokuseret på et emne, lad os sige du blogger om børnetøj så giver det mening at have en liste hvor du "anmelder" en side og har dit affiliate link til den. 

Din side får mig dog tll at tænke en ting - er der ingen der har lavet en side med affiliate links hvor brugeren selv kan kassere gevinsten? Synes jeg vil give meget god mening. Hvis jeg ved jeg vil signe mig op på et webhotel, og jeg ved de har affilate reklamer der giver reklame udbyderen X kroner, så føles det lidt dumt bare at åbne webhotellets side og signe op. 

Eller, man kunne lave en side der sagde - doner til et godt formål, skal du købe her eller der, så følg dette link og du donerer automatisk til sagen. Det ville da være ret cool. 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:16

Ja drop en af de to menuer der.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)