Hej Amino! - Jeg har startet en ny virksomhed - Momex.eu - og ville derfor høre jeres ærlige mening og idéen, hjemmesiden og konceptet med det hele. Fortæl hellere end gerne videre! - Momex går ud på, at vi har samlet forskellige reklamer fra forskellige affiliate partner selvskaber, hvor vi samler de forskellige reklamer i forskellige kategorier. Dette kunne f.eks. være: Bolig, have og interiør - her ville de udvalgte, troværdige med "bedste kørende tilbud" reklamer fra virksomheder dukke op, men en beskrivelse af hjemmesiden og hvorfor man skal være deres. Hvis man så er interesseret, klikker man blot på linket, registrere eller køber et produkt, hvis interesseren finder sted. - Det vi Momex kan forsikre, er at hjemmesiden er trusted og sikkert at handle. Dette var bare en kort beskrivelse af virksomheden. Nu kunne jeg godt tænke mig at høres jeres komplette mening om projektet. Hvad synes i? - Hjemmesiden er først lige startet op, så vi er langt fra færdige med den. Men hjemmesiden kan ses her indtil videre: Momex.eu - MOMEX |
Jeg synes det er overkill at have den samme menu 2 gange... man tror næsten man ser dobbelt ;)