Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikring af lager --- Hvem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal have sikret mit lager på niveau 30, da jeg skal have det forsikret. Hvilke sikringsfirmaer bruger i? Gode/dårlige erfaringer - Hvor er den bedste pris henne?

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:12

Hejsa,

For ikke at smide en masse penge ud på komplette sikkerhedsløsninger - vil jeg foreslå dig at få en detaljeret liste
fra forsikringsselskabet om præcis hvilke tiltag du skal gøre for at opnå deres krav.

Jeg har deltaget i et lign. projekt dog omkring sikring af et kontorlokale, produktionslokaler og studie, og der var flere muligheder for at opnå
den samme sikkerhedsniveau. Et punkt som jeg synes var meget tvetydigt, var sikring af vinduer. Dette kunne løses med speciel beslag og lukningsanordninger til omkring 1000,- pr. vindue eller som vi gjorde med små vinkler til 5,- pr stk.

Sådan er der flere anordninger som kan løses på forskellige måder - med samme resultat - at få forsikret skidtet.. ;-)

/Per B. Lauridsen

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:25

Tak for dit svar!

Tror også jeg havde planer om at få en ud fra forsikringsfirmaet for at give en specifik liste, istedet for blot et sikringsniveau. For ville da også regne med at sikringsfirmaet vil forsøge at sætte så meget gejl op som overhovedet muligt! Gider ikke ende med at betale 1000,- for noget man kan gøre for 5,- Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)