Hejsa Jeg har skrevet et indlæg her på Amino, men er blevet oplyst, at jeg har blandet nogle ting sammen og den virksomhed jeg bl.a. beskriver, ikke er så interesseret i at blive kædet sammen med en af de andre virksomheder i tråden. Det var ikke min mening og jeg vil i den forbindelse gerne trække tråden tilbage og, hvis det kan lade sig gøre blot slette den, således ingen føler sig unødigt ramt. Det drejer sig om denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/247029.aspx Meningen med tråden var at få information om en bestemt virksomhed og hører andres erfaringer vedrørende denne. Jeg kom i den forbindelse til at nævne en tredjepart også og de har gjort mig opmærksom på dette og vil gerne have jeg redigerer dette. Jeg tror blot det nemmeste er helt at slette indlægget, da jeg har fundet svar på det jeg i første omgang søgte om og dermed ikke søger et svar mere. Mvh. Sofia |
Hej Sofia,
Her har jeg lige hurtigt lavet et &feature=youtube_gdata">video svar til dig, hvor du kan se hvordan man retter indlæg.
Dbh Jannik