Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Te på abonnement hos TeKompagniet.dk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer

Jeg har været lidt mere aktiv herinde den sidste tid, efter vi fik nyt design på TeKompagniet, med salg af luksuste og økologiske urtedrikke, og nu er jeg blevet bidt af en ny idé:

Vi har i MagentoXperten udviklet et modul til epay, så der kan laves abonnementprodukter i Magento med fx månedsvis genbestilling, eller kvartalsvis.
Hvad tænker I om den idé? Kom meget gerne med kreative input, og husk at køb for over 300kr., så I får fri fragt ;)

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

David Hansen:

Hejsa aminoer

Jeg har været lidt mere aktiv herinde den sidste tid, efter vi fik nyt design på TeKompagniet, med salg af luksuste og økologiske urtedrikke, og nu er jeg blevet bidt af en ny idé:

  • Te på abonnement
Vi har i MagentoXperten udviklet et modul til epay, så der kan laves abonnementprodukter i Magento med fx månedsvis genbestilling, eller kvartalsvis.
Hvad tænker I om den idé? Kom meget gerne med kreative input, og husk at køb for over 300kr., så I får fri fragt ;)

Får man så leveret hver måned og er der binding på det?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Får man så leveret hver måned og er der binding på det?

Umiddelbart var det månedlig levering, vi tænkte på, ja, og hvad tænker du om binding? 

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoo til os selv - nej det ville jeg ikke bruge. 

men som gaveidé er det super at kunne købe x antal leveringen. Det er noget vi gør med blade, madkasser osv til dels egne voksne og næsten voksne børn og familiens ældre medlemmer som ikke lige mangler porcelæn. 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg kaffedrikker, men hvis jeg som privat kunde skulle gøre brug af det så ville det blive som gave og det synes jeg iøvrigt er en god ide. Jeg kender mange der drikker te og jeg er sikker på at de fleste af dem ville sætte pris på at få te leveret de næste 6 måneder. Synes klart det er noget du skal forsøge dig med hvis ikke de økonomiske omkostninger er for store.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh ja, god ide :) Gaveidé, helt sikkert.

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

David Hansen:

erjegher:
Får man så leveret hver måned og er der binding på det?

Umiddelbart var det månedlig levering, vi tænkte på, ja, og hvad tænker du om binding? 

Tænker at så vil fragten være en stor del af prisen hvis du levere hver måned?

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Abonnementsformen er en god idé - til produkter som kunden har brug for løbende.
Et abonnement kan blive meget succesfuldt hvis produktet bliver koblet med rigtig god kundeservice. Ligeledes er et vigtigt element inspirerende kommunikation om produktets vej til kunden. Relevante ressourcer (eller "content" om man vil) der gør abonnementet til en sjov og lærerig oplevelse er også et must.

Det er altså ikke en nem mulighed for at få faste kunder der bare smider penge efter dig, hver måned.. Der skal hårdt arbejde til, for at skrue et super lækkert abonnement sammen.

Jeg er igang med at bygge et nyt dansk kaffe-koncept med fokus på kvalitet og muligheden for at prøve nyt.
Min opstart har indtil nu vist mig at det kræver mod, tid og hårdt arbejde at nå i mål.

Dertil er der det rent praktiske i at fragtprisen er truende for at give kunden en attraktiv pris. Ligesom der ikke nødvendigvis er sammenhæng mellem kundens forbrugsmønster og et månedligt abonnement. Friskhed og kvalitet er også værd at have med i overvejelserne ifht. månedskonceptet.

- Jeg synes stadig ikke I er helt i mål med jeres nuværrende koncept? Der er stadig småting der roder lidt på shoppen.. Er det nu I skal kaste jer over flere udfordringer?

VH Jonathan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)