Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen aminoer der nogensinde har søgt job/annonceret på Monster.dk ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  CNH Media Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Er der nogen som nogensinde har benyttet sig af jobportalen Monster.dk ? Enten som jobsøgende eller jobannoncør?

Jeg står og skal ansætte nogle til min virksomhed, men jeg har endnu ikke nogle erfaringer med jobportaler.

Så at monster.dk (de er åbenbart i samarbejde med Ofir.dk) har et godt tilbud kørende lige nu for jobannoncører.

Andre inputs omkring erfaringer med jobindex, jobzonen m.fl. er naturligvis også meget velkomne. :)

På forhånd tak til alle aminoer derude - uden jeres hjælp hidtil var jeg ikke kommet så langt ! :)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 10:59

Hej Søren

Det er fordele og ulemper ved alle de forskellige jobportaler, så det kommer også lidt an på hvilke folk det er, at du skal rekruttere. Nogle områder er det let af finde gode folk inden for andre kan det være rigtig svært at finde. Det spiller selvfølgelig også ind.

Og så betyder det selvfølgelig også noget, hvor meget du vil bruge på det.

Så for at give en rigtig god vurdering, så skal der lidt flere oplysninger på.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:07

Hej Søren,

Vi har haft gode erfaringer med Jobindex, ellers også den lokale avis - alt afhængig af hvilken målgruppe vi prøver at fange.

Personligt har jeg dog aldrig hørt om monster.dk før.

Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  CNH Media Skrevet kl. 11:14

Ja, naturligvis Henrik Rygaard Jensen | Jobfisk.dk , men umiddelbart er det 'bare' telefonsælgere jeg skal bruge, til salg af online ydelser.

I første omgang handler det lidt om at holde udgifterne nede, men kvalitetsansøgere er naturligvis hovedfaktoren :)

Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  CNH Media Skrevet kl. 11:16

Tak for inputet Hr Kronborg,

Tidligere (som jobsøgende) har jeg også selv brugt Jobindex, og har haft gode erfaringer med den jobportal, men der er kommet mange nye spillere på markedet, så det kunne være at der var gode erfaringer med monster.dk (har nemlig ej heller selv hørt om dem)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor ikke bare bruge Jobnet.dk, som er helt og aldeles gratis? :-)

- De andre sites, scraper jobannoncer fra Jobnet.dk, derved får du dit jobopslag helt gratis på f.eks. Jobindex.dk (Jeg kan ikke sige præcis hvem der scraper fra Jobnet.dk, men jeg ved 100% sikkert at Jobindex.dk gør)

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 11:24

Monster er store i udlandet, men har aldrig helt slået igennem i DK. Her er de store Jobindex, Ofir, Jobzonen og Jobnet.

Telefonsælgere ved jeg af erfaring kan være svære at skaffe, så det er en god ide med en god plan fra starten af. Og evt. også gerne en annonce der ikke bare er ligesom alle de andres.

Og så betyder de krav du stiller til erfaring m.m, selvfølgelig også noget.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:27

Mener at Monster.dk scrapper andre sider for jobs.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 11:28

Jesper Breindal Kvols:

- De andre sites, scraper jobannoncer fra Jobnet.dk, derved får du dit jobopslag helt gratis på f.eks. Jobindex.dk (Jeg kan ikke sige præcis hvem der scraper fra Jobnet.dk, men jeg ved 100% sikkert at Jobindex.dk gør)

Det går de andre store også. Så får man dog kun den skrabe tekstannnonce med over - ingen logo eller andre grafiske elementer. Det kan have betydning, for responsen. Så det skal med i overvejelserne.

Tilmeldt 29. Jul 14
Fra  CNH Media Skrevet kl. 11:32

Jesper Breindal Kvols:

Hvorfor ikke bare bruge Jobnet.dk, som er helt og aldeles gratis? :-)

Jeg troede faktisk ikke at det var gratis gennem Jobnet.dk - Det vil jeg da helt sikkert kigge lidt på ! Tak for lækkert input!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)