Det er fordele og ulemper ved alle de forskellige jobportaler, så det kommer også lidt an på hvilke folk det er, at du skal rekruttere. Nogle områder er det let af finde gode folk inden for andre kan det være rigtig svært at finde. Det spiller selvfølgelig også ind.
Og så betyder det selvfølgelig også noget, hvor meget du vil bruge på det.
Så for at give en rigtig god vurdering, så skal der lidt flere oplysninger på.
Tidligere (som jobsøgende) har jeg også selv brugt Jobindex, og har haft gode erfaringer med den jobportal, men der er kommet mange nye spillere på markedet, så det kunne være at der var gode erfaringer med monster.dk (har nemlig ej heller selv hørt om dem)
Hvorfor ikke bare bruge Jobnet.dk, som er helt og aldeles gratis? :-)
- De andre sites, scraper jobannoncer fra Jobnet.dk, derved får du dit jobopslag helt gratis på f.eks. Jobindex.dk (Jeg kan ikke sige præcis hvem der scraper fra Jobnet.dk, men jeg ved 100% sikkert at Jobindex.dk gør)
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Monster er store i udlandet, men har aldrig helt slået igennem i DK. Her er de store Jobindex, Ofir, Jobzonen og Jobnet.
Telefonsælgere ved jeg af erfaring kan være svære at skaffe, så det er en god ide med en god plan fra starten af. Og evt. også gerne en annonce der ikke bare er ligesom alle de andres.
Og så betyder de krav du stiller til erfaring m.m, selvfølgelig også noget.
- De andre sites, scraper jobannoncer fra Jobnet.dk, derved får du dit jobopslag helt gratis på f.eks. Jobindex.dk (Jeg kan ikke sige præcis hvem der scraper fra Jobnet.dk, men jeg ved 100% sikkert at Jobindex.dk gør)
Det går de andre store også. Så får man dog kun den skrabe tekstannnonce med over - ingen logo eller andre grafiske elementer. Det kan have betydning, for responsen. Så det skal med i overvejelserne.
Hvorfor ikke bare bruge Jobnet.dk, som er helt og aldeles gratis? :-)
Jeg troede faktisk ikke at det var gratis gennem Jobnet.dk - Det vil jeg da helt sikkert kigge lidt på ! Tak for lækkert input!