Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du handle her?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåårh, fedt tak :)

Hvilke er det som ikke virker så må vi da lige få fikset det, tak :)

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:27

Alle dine dropdown menuer virker da herfra ihvertfald på PC. Lige bortses fra ''ORNAMENTER'' kommer der ikke noget frem nedenunder (kun ornamenter). Men det er vel også meningen.

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 01:40

Det er meningen der kun skal være ornamenter og ikke noget Dropdown :)

AF HJERTET TAK ALLE SAMMEN for jeres tid og hjælp:)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 09:32

Hejsa,

Nu spørger du direkte om jeg ville handle hos dig. Det bliver nok umiddelbart et nej, da min designstil ikke helt stemmer overens med dit varesortiment. Smile

Hvis du derimod spørger efter generel feedback på din side, så synes jeg faktisk den er helt udmærket.

Dine telefontider afskrækker mig ikke, for godt nok er det korrekt at det antyder at firmaet er deltid/fritid, men omvendt er det flot at du vil dedikere så meget at din "fritid" til at yde support. Det viser at du vil projektet og det er positivt.

Gammeldags er måske ikke det mest forkerte ord at bruge om designet, men efter min mening matcher det dit varesortiment helt fint. Et mere moderne look vil ikke virke passende. 

Jeg er dog enig i at du bør få dig et dansk domæne. Det virker bare altid bedre, når det er nu en dansk side. 

Brian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:54

Nabino:

Kan se du også har et dansk domæne med samme navn som redirect til .com. Det første der vil ''skræmme'' nye kunder er et .com-domæne hos en ny lille webshop. Så synes du skal bytte dine domæner om så .dk er standard-domænet, nu hvor din webshop er på dansk. 

Er det noget, som du kan dokumentere? For jeg oplever sådan set ik, at domænet idag spiller den store rolle, hvis bare alt det andet er iorden...

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 12:17

Hej Brian. 

Mange tak. :) 

Enten er man til stilen eller også er man ikke, tror jeg.

Super fin feedback og jeg er enig i meget af det du skriver :)

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 12:20

Jeg er lidt interesseret i at høre mere om dette. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

Hej,

Jeg stiller mig også op i rækken af NEJ'er...

For mange produkter på forsiden og for lidt om "Jer".

Hvem er I, hvad kan I og hvorfor skal jeg købe hos jer. Der kunne snildt være 3 kasser i toppen evt. til højre for slideren der fortæller det ultra kort og skaber troværdighed.

Og så lige en fodnote til betalinger. I skal nok pille Mobile Pay af som betalingsmiddel. Uden indløsningsaftale må det ikke bruges til webhandel. Så I skal have en NETS indløsningaftale som I kobler sammen med mobile pay evt. gennem epay for at få OK for en betalingsmulighed.

Men bortset fra det, så ser jeres sortiment jo meget interessant ud. Jeg ville måske gøre mere ud af om I er "Illums Bolighus" eller "Jysk" hvad angår kvalitet/pris :)

Mange hilsner

David

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:54

JA Det tror jeg.

Jeg er dog sikker på at jeg i forhold til dine produkter, ville lade mig friste til at købe løs.

Og her mangler din shop noget der skaber mersalg..

"andre kunder købte også" og ved betaling "et sidste forsøg"

Prøv at se hvordan på Elgiganten m.fl.

En god ide kunne være som andre også skriver at fjerne nogle produkter fra forsiden, jeg ville fjerne alt der ikke er på lager.

Jeg ville tænke på høj avance varer i forbindelse med lav avance salg.

Du har nogle "magneter" der lokker kunder til et køb på forsiden, "fede ting der er billige og som du tror der sælger" og efterfølgende lokker dem til at købe mere, ved at lokke mere i kurven, med højere avance.

I "gamle" dage når man havde et tilbud på Gevalia kaffe i supermarkedet, så lavede man sam-eksponering med eksembelvis kaffefilter som man havde en høj avance på.

Bare lidt ideer at arbejde med.

Men alt i alt en FED side..

Tilmeldt 18. Jan 12
Skrevet kl. 12:59

1000 Tak for din tid og din hjælp :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)