Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop platform - uafhængig rådgiver?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne lave en webshop, men desværre et det ikke lige en plug and play version - der er ret mange unikke tiltag, som gerne skal implementeres.

Jeg er ganske grøn på markedet og søger en uafhængig rådgiver, der kan hjælpe mig med at træffe den rigtige beslutning om hvilken platform jeg skal begynde at bygge på. Findes det?

Tak for hjælpen

//Mette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mettefm:
Jeg er ganske grøn på markedet og søger en uafhængig rådgiver,

Fornuftigt. Jeg har selv for nogle år siden været uafhængig rådgiver men der er nok andre derude der kan hjælpe dig.

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento det er vejen frem, du kan se lidt op youtube.

Det er nemt at integrere moduler, som f.eks post dk, regnskabs program, SEO næsten alt.

Du kommer ihvertfald ikke til at fortryde det :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Du kan bare tage fat i mig, så skal jeg nok skubbe jer i rigtig retning. 

Jeg har programmør kompetancer, men med stor business og praktisk forståelse. 

Du kan bare sende mig en mail med hvad i cirka leder efter, så skal jeg nok give dig et hurtigt indblik med hvad jeg kan tilbyde, samt hvilket forløb jeg vil anbefale jer at gå igennem, og udfra det finde platform og evt samarbejdspartnere. 

Så alt efter jeres projekts størrelse, kan vi tage resten på telefon eller via fysisk møde. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. Jeg benytter ofte det CM System som hedder WordPress. Her kan man bruge tilføjelsesprogrammet, "WooCommerce" til at lave en webshop. Der er tusinder af tilføjelsesprogrammer til WP/Woocommerce. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide yderligere :-)

Vh. Rasmus 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mette

Hvis du vil starte en forretning, så er der rigtigt mange ting du bruge din tid på, det at vælge platform bør ikke være en af dem. Mit råd til dig vil være at gå men en af de store, eller rettere find en freelanceramino freelancer som du stoler på, siger han Magento, så bliver det Magento, siger han woocommerce, så vælger du den.

Du skal ikke bruge din tid her, det gør freelanceren, brug du i stedet din tid på at finde ud af hvordan du markedsfører din shop - får du ingen kunder er det jo alligevel "end-of-the-day" ligegyldigt om det er den ene eller den anden.

Der selvfølgelig lige lidt du skal være opmærksom på når du går i gang, og det er at du skal sikre dig at du har "kontrollen" over din løsning - det er så dumt at ende et sted hvor du ikke kan få lavet det du har behov for fordi du ligger på en eller andens server, eller hvor du ikke vil kunne tage din shop og flytte den hvis der på et tidspunkt bliver behov for dig - jeg har samlet lidt gode råd (syntes jeg selv Wink) her: http://www.mhn-consulting.com/er-du-i-lommen-paa-dine-udviklere/ 

Anyway - Held og Lykke med dit projekt

//Morten

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. 

Et hurtigt input herfra. 

Jeg ville ikke tøve med at prøve at Shop-o-rama. (www.shoporama.dk

Du får en yderst overskuelig platform, og så det bedste af det hele - der er tænkt på så mange plug and play funktioner at du kan koncentrere dig om at få solgt nogle produkter.

Et input :-)

Og mangler du mere sparring sparring omkring er du naturligvis velkommen til at kontakte mig - sidder med det til hverdag. Både fra opsætning til design og implementering.  

God fredag til dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)