Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning ang. hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet iværksætter og har lavet et firma med 3 andre. Vi er igang med et stort projekt hvor vi går ind på samme marked som www.jobindex.dk og www.jobzonen.dk , bare med en helt anden indgangsvinkel. Dertil er vi i dialog med en professionel webprogrammør, som gerne vil være en del af vores projekt. Men dertil har jeg dog et par spørgsmål da jeg er forholdsvis uvidende på det område.

Efter vi har været i dialog har han givet udtryk for at de projekter han normalt laver koster mellem 150.000 og 350.000, men fordi han mener vores ide er så god vil han godt lave en hjemmeside såfremt han får en procentdel i vores ApS.

Men jeg er i tvivl om det han har lavet er så meget værd og om vores projekt ville ligge i det prisleje. Vores hjemmeside skal i store træk have de samme funktioner som fx. www.jobindex.dk

Tidligere har han lavet bl.a. http://www.hifiklubben.dk/

Hans firma er her http://www.newwweb.dk/

På forhånd tak 

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:00

Hej Kevin.

Jeg er selv på udkik efter samarbejdspartnere, hvor jeg programmerer og/eller markedsfører hjemmesiden mod anparter i virksomheden.

Jeg synes umiddelbart, at det virker meget dyrt, set i forhold til hvad jobindex i virkeligheden kan.
Du er velkommen til at sende mig kravspecifikationen, så kan jeg langt bedre vurdere om det er rimeligt.

Jeg har i forvejen i mit CMS system SEO-CMS udviklet en søgefunktion som med nogle få tilrettelser vil fungere lige som det du ser på Jobindex. Og muligheden for multi-administratorer er også indbygget i systemet.

Der hvor jeg tror, at det virkelig kommer til at koste er på markedsføringen. I dette tilfælde vil jeg vurdere, at det vil koste i samme størrelsesorden eller mere at markedsføre hjemmesiden end at udvikle den.

Det er jo nogle af de store, stærke hjemmesider man skal lægge sig ud med - og det skal man ikke undervurdere.

Det er vigtigt at have med i overvejelserne når I lægger budget.

Venlig hilsen, Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:05

Et site a'la Jobindex lyder ambitiøst. Jeg synes i skal spørge jer selv, om den tekniske del af det ikke er så strategisk vigtig en del, så i er parate til at give en del af kagen til en der kan sikre denne del af virksomheden.

Om den pågældende person og hans kompetencer så er de rigtige vil jeg ikke gå ind og vurdere, men hvis han er rigtigt god synes jeg ikke nødvendigvis der er noget urimeligt i hans forslag. Hvad de andre løsninger har kostet i kroner og øre er i denne sammenhæng mindre relevant i forhold til hvor meget værdi han kan tilføre lige præcis jeres virksomhed.

Men overvej lige hvad i gør hvis i tager ham ind på procenter i virksomheden og det så viser sig at han ikke performer tilfredsstillende.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)