Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af Adwords konto, jeg har brug for jeres hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal igang med at hjælpe en bekendt med Adwords, og han ønsker at flytte fra sin nuværrende marketingsfirma til mig.

Problemet er, at jeg har bedt om koderne til deres adwords konto, men det nuværrende marketingfirma siger at det kan de ikke udlevere, da den er tilknyttet deres konto, hvor de har alt deres adwords.

Jeg synes jeg har læst om dette før, men kan ikke hjuske hvad det hedder?

Kan det virkelig passe, at man ikke kan få dette? 

Hvad med alt den konveteringsdata med videre, som mit ven har betalt firmaet for at opbygge, kan jeg ikke få det?

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen som kan hjælpe?

Jeg ville være virkelig glad for lidt hjælp, da jeg naturligvis vil yde den bedste service for min ven.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som om de har det liggende i deres egen adwords konto, hvilket ikke giver så meget mening. Men måske er der tale om, nogle af de større webbureauer, som gør det på denne måde. Der er en god chance for at han ikke kan få kontoen med sig og at han har skrevet under på dette. Hvis han overhovedet skal kunne overtage kontoen skal han som minimum have oprettet en bruger. Men stadig, kontoen er oprettet hos dem, med deres betalingsmetode og er det lavet på den måde jeg tror, er det ikke muligt for ham at overtage den uden videre, desværre.

Du kan sende mig en PM med hvem det pågældende firma er, som har kontoen nu, så ved jeg ret sikkert om det er muligt :)

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Skal jeg så lave en helt ny adwordskonto til men vens domain?  Så har vi jo 2 kontoer på det domain(den som jeg laver og det gamle markedting firma).

Det er google vist ikke så glad for?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det overhovedet skal være muligt skal du lave en ny Gmail bruger, uden Adwords på, så skal de lave en invite til denne gmail fra den konto du skal have adgang til. Du kan ikke have flere kontis under samme Gmail bruger, medmindre du får lavet et Adwords MCC :)

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg ringede og snakkede med Google Adwords, og han oplyste netop det samme som dig.

Desuden sagde han, at selv fra en MCC kan man altid give adgang til en adwords konto, da MCC bruger en paraply opbygning. Så det var noget fis<--hans ord.

Endvidere sagde han, at det var noget forfærdeligt rod, og jeg var bedre tjent med at starte forfra, så det er hermed gjort. Synes dog det er skræmmende, at man kan være så uprofessionel i et marketingfirma, at man ikke vil give adgang til adwordskontoen....

Tak for din tid :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er også korrekt det Google siger, men det er heller ikke sikkert du har lyst til at få den der konto, så der kan være noget om det google siger med at det er bedre at starte forfra :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men for noget helt andet, jeg tror ikke Google medarbejderen er heeelt med på det, for det er ikke helt noget fis de siger, det kommer an på hvordan betalingsbetingelserne er sat op for den konto, det kan være noget rigtig bøvl for virksomheden at afgive kontoen. Det er ikke altid bare lige i den slags setup de har. Jeg har hørt om nogle grumme tilfælde hvor de måtte ændre alle deres andre kunders konti og afgive hele deres MCC.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)