Hej Peter, Tak for svar, jeg forsøger at uddybe lidt herunder. Integration: Vi sender en xml fra navision. Denne synkes to gange i døgnet og varedata + beholdning bliver opdateret. Vi kobler tekst og billeder på varen via navision - tekst er xml filer og fyler 1 KB, billeder fylder mellem 30-90 kb. Disse placeres på en intern server og synkroniseres til MCBs server en gang i døgnet. Når der kommer en ordre på siden generer sitet en xml fil som vi kan importere i Navision med alle de nødvendige informationer. Via bureauets backend system kan vi se ordrer og hæve pengene (via epay). Emails/nyhedsbreve: Vi kan indsamle emailadresser på vores site, men vi benytter ikke webbureauets service, da vi synes dette er for dyrt. Vi benytter mailchimp. Support: Vi har mulighed for at spørge til funktionerne og få et kvalificeret svar herpå. Fx hvordan gør vi A. I realiteten fungerer dette dog mest som fejlretning. Grafik mv. Vi laver alt materiale, inkl. grafik på siden selv. Tak
|
Hej,
Det springende punkt er nok, hvorvidt webshoppen er bygget på et opensource system eller noget hjemmebrygget noget fra jeres webudvikler - ift. om det kan flyttes væk. Du er velkommen til at kontakte mig på ace@meebox.net, så kan vi tage en dialog i samarbejde med vores salgsteam, og give et overslag på en pris.
Det er slet ikke unormalt, at webshops betaler i det prisleje for hosting, hvis bare shoppen er stor nok. Det afhænger af mange ting, men en webshop kan være alt fra et billigt webhotel til 10-100kr /mdr. til et web-cluster bestående af 5-10-15 servere der samarbejder om at levere hjemmesiden til 3-10.000 /mdr. Alt er relativt :-)