Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Loyalitet point systems software til fysisk butik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lavet et loyalitets point system til mine kunder, i alle mine butikker.

Det skulle forholde sig således, at alle kunder kunne få et personligt Gratis kort, som de kunde køre igennem en kortlæser, og opnå et hvis antal procent rabat.
MEN det skulle være således at de ikke får rabatten med det samme, men derimod spare den op. så ville jeg hvert kvartal holde en kampagne på en uge hvor man kunne købe vare for de optjent point man har. hvis man ikke vælger at bruge det kan man altid gemme det til næste kampagne.

Jeg tror det er en meget god måde at give rabat på, end ved at trække det hvis antal beløb fra ved hvert køb, da man på sigt ikke vil være lige så taknemmelig for sit rabat. Fordi man hurtigt vænner sig til den billigere pris.

Tror det psykisk vil være mere lækkert som kunde at få noget gratis hvert kvartal. når man alligevel køber til fuld pris. 

Det var så lidt om tanken bag idéen

Nu vil jeg høre om i kender til nogle programmer/software, der er udviklet til at køre det jeg ønsker.

Programmet skal være sådan så man kan hente kundens data fra et kort jeg har udstedt. 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken butik kæde?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der findes loyalitetsløsninger som kan kobles på eksisterende kasseløsninger/pos-systemer derude.

Du kan evt læse lidt mere på vores hjemmesidehttp://amero.dk/produkter/kundeklub-bonusklub/ 

Man skal også overveje alt efter branche om plastickort er det rigtige, fremfor evt. stregkodescanner og mobil app, eller blot have kunden nummer registreret.

Herefter kan man altid i kampagnen vælge at segmentere udsendelse omkring hvornår bonuspoint kan indløses :)

/Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, der findes en stribe loyalitets-systemet.

Men er det du beskriver en ydelse du vil tilbyde butikker, eller har du selv butikker du vil bruge det i?

En kritisk faktor i dette er jo butikkers kassesystemer og bagvedliggende software - og om du kan intereagere direkte med dem.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper
Jeg er enig med dig i at apps med scanner er nok det bedste system, ved !solid har det.

Problemet her er at min mål gruppe er rigtig bred, og de fleste er + 30.

Dernæst gør lige lidt ekstra ved at have et "specielt" kort liggende i pungen, som gør at hvergang en kunde hiver sin pung frem, så vil de blive mindet om mine butikker.

Jeg køre ikke på pos system i mine butikker.

Derfor ønskede jeg enten at man kunne have enten en lille bærbar stående eller et program der kunne gøre på en tablet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En nem måde i forhold til hardware er QR kode på kan læses af alle mobiler... så kan du registrere salg den vej...

Men det skal selvfølgelig kobles op mod noget software.

Spørgsmålet er hvad du ønsker at registrere og hvad et salg betyder i din loyalitetspakke?

David

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

+30 så er man da stadig ung og bestemt i målgruppen for en app.:-)

der er ved at brede sig en træthed over de skide plastik loyalitetskort, stort set alle kæder har dem og hvor mange kort gider man efterhånden at rende rundt med? Det er den primære grund til at jeg ikke gider det bonusræs. er temmelig sikker på at appen er vejen frem. Og glem ikke det koster også penge at lave de plastikkort, besværet når folk smider dem væk og vil have et nyt etc.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sundbygaard:
Hej Kasper
Jeg er enig med dig i at apps med scanner er nok det bedste system, ved !solid har det.

Problemet her er at min mål gruppe er rigtig bred, og de fleste er + 30.

Dernæst gør lige lidt ekstra ved at have et "specielt" kort liggende i pungen, som gør at hvergang en kunde hiver sin pung frem, så vil de blive mindet om mine butikker.

Jeg køre ikke på pos system i mine butikker.

Derfor ønskede jeg enten at man kunne have enten en lille bærbar stående eller et program der kunne gøre på en tablet. 

Fysisk kort, App eller lign kan - sagtens Co-eksistere.... 

Hvilken type butik kører i med? / hvad sælger i ?

Det er nemt at få et bonus system - men administration og vedligehold skal man fra start sørge for bliver nemt!

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det er til mine egen  butikker.

Ja det var mere fordi jeg vil høre om der fandtes en program enten til tablet eller som et windows software, til en bærbar, så ville jeg have den stående ved siden af. 

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at vi udvikler en app til dig med QR scanner. Hvor kunderne får konto igennem appen Og mm.
Har Danmarks billigste abonnement priser
Kontakt mig
Du betaler ikke bare for en rabat ordning til din kunderne, men en app, som kan markedsføres gennem Facebook og mm.
Hvor kunderne kan følge med i tilbud og nyheder og endda handle direkte fra appen.
500 kr i oprettelse og 300 kr om måned.
Skriv

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)