Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er ny herinde - jeg har længe drømt om at starte en webshop - men problemet er at jeg ikke ved, hvilken webshop, jeg skal starte.

Jeg har overvejet at starte en webshop med børnetøj - men der er utrolig hård konkurrence - der er så mange webshops med børnetøj. Hvordan finder jeg en niche indenfor børnetøj?

Mine kompetencer begrænser sig primært til salg, marketing, kommunikation og sprog. I mit nuværende arbejde håndterer jeg udenlandske erhvervskunder. Jeg ved ikke, om jeg bør lave en tysk og engelsk webshop eller om jeg skal holde mig til en dansk side?

Har I nogle ideer/forslag til, hvordan jeg kommer videre med min helt store drøm som iværksætter? Har I nogle gode råd?

Jeg håber meget på at høre fra jer!

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Hvis jeg var dig, ville jeg starte stille og roligt ud med en dansk webshop, så det ikke bliver for kompliceret til at starte med.

Hvis du interessere dig for børnetøj så kan du jo prøve dig lidt frem med noget indenfor den branche, og prøve nogle forskellige ting på hjemmesiden. Man bliver ikke den helt store iværksætter fra starten, så prøv dig lidt frem, og find ud af hvad der fungerer for dig :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Først og fremmeste vil jeg sige at den klassiske "min store drøm er at eje en webshop, men jeg ved ikke hvad jeg skal sælge" er en farlig indgangsvinkel. Det skal gerne være din passion for produktet der driver værket i min optik.

Du nævner at der er hård konkurrence indenfor de produktgrupper du selv nævner, hvilket er korrekt. Dette mener jeg dog ikke bør afskrække dig for at prøve, da du uanset hvad bør af tiltro til din webshop er bedre end dine konkurrenter.

Når du har fundet et produkt, kommer du til næste vigtige fase. Valg af webshopsystem. Hvis du når dertil, skal du være mere end velkommen til at smide mig en mail, så vil guide dig efter bedste evne.

Held og lykke med projektet.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)