Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil en handelsportal (køb og salg website) koste?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er interesseret i at høre lidt om nogle kunne give mig en idé om hvor meget det vil koste at få lavet en handelsportal?

Lille og simpel til at starte med, da det kun skal være inden for et bestemt niche. Smile

Mvh.

Sevde

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sevde,

For at du kan få et retvisende tilbud/skøn, er du nødt til at lave en kravspecifikation, hvori du beskriver de enkelte funktioner og krav til din handelsportal.
Jo bedre din kravspecifikation er, desto mere præcis kan prisestimatet også blive.

Du kan med fordel tage udgangspunkt i at sammenligne med andre handelsportaler, som måske har en række af de funktioner du eftersøger.

Kan se at der er en amino, der har skrevet en kort e-bog om at lave en kravspecifikation: http://www.amino.dk/forums/t/247597.aspx

Fortsat god dag,
Mvh. Casper 

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper :)

Det var faktisk bare for at få en fornemmelse af hvad det ville koste :)

Kravet ville være:

Kategorier efter mærke og type.

Søgefelt

Flot og overskueligt design 

Farver der passer til konceptet

Login & brugere

oprettelse af annoncer

og billeder der vil blive vist ved siden af teksten (ligesom dba og bilbassen)

Altså meget basale krav som gerne skulle være på en handelsportal for at kunne tiltrække.

Jeg forventer selvfølgeligt ikke samme som dba osv. ! Det er jeg godt klar over vil koste kassen. Men noget mindre og fint som vil være brugbar og flot :-)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal søge efter et færdigt script (software pakke). Når du har fundet et på nettet du kan lide (prisen er sikkert mellem 0-500$) så se om der er noget du vil ændre. Herefter skal du finde en programmør der både kan sætte det op for dig OG lave de nødvendige ændringer. Men de skal vide hvad dit udgangspunkt er, nogle scripts er låste, men så vil de måske kende andre der ligner.

Det bliver dyrt hvis du skal have lavet det fra bunden, du kan købe en billig ebay kopi og der er helt sikkert billige dba lignende sites at finde. 

Der er et bestemt ord for det du søger "classifieds" prøv f.eks at gå ind på hotscripts.com og kig dig omkring eller brug google. Det er tit firmaet bag scriptet, selv vil lave ændringer for dig, og det KAN være nemmere for dem end for andre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)