Vi ligger inde med et stort lager af de poser som kaldes Bag in Box (alu-poser med tappe hane) Det er resterne af en overproduktion vi har haft stående i nogle måneder. Det er helt nye poser.
Meningen var, at de skulle have været solgt hen af vejen, men nu har vi brug for pladsen. 60 paller fylder en del :-) (2 og 3 liters poser)
Derfor vil jeg høre om der er nogen som kender nogen der kunne have en interesse i sådan et lager. Vi er villige til, at sælge dem meget billigt. De koster vist 10-15 kr. i butikkerne (ret mig, hvis jeg tager fejl) Hvis nogen vil aftage dem hurtigt eller kender nogen som vil, kan der laves en handel som der skulle være mulighed for, at tjene lidt på.
Vi har brug for vores plads til et nyt projekt :-)
Ja, vi er ved ,at forsøge den vej. Det her var blot, hvis nogen kender nogen :-) Og 10-15 kr. er vist prisen i en forretning. Langt fra hvad vi vil sælge dem til. Vi er nede omkring en tredie-del og sikkert under, hvis nogen tager hele lageret. Det skulle være muligt for den rette køber, at sælge dem videre med en smule fortjeneste. Vi har bare brug for, at få ryddet pladsen til et nyt projekt...
F.eks Trademen eller lign. der kan tage hele partiet. Det giver sikkert mindre, men hvis jeres nye projekt har potentiale til at kaste noget af sig, så er det jo et spørgsmål om at lave en kostberegning på hvad det vil koste i tabt indtjening kontra hvad det koster at komme af med varepartiet til opkøbere.
Jeg kender alt for godt til at kunne se potentialet i et varelager, og hvor svært det er at "erklære patienten død" - men tag en beslutning i tide