Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde shortcode ads plugin til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at Google efter det og alle mulige andre ting, men kan ikke finde et der virker ordenligt. Nogle der kender et wordpress plugin hvor man kan sætte reklamer ind via shortcodes og gerne hvor man har mulighed for ubegrænset shortcodes, for kan kun finde et hvor man maks kan have 3 shortcodes og det er for lidt.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:47

Har prøvet igen i dag at lede efter et, men kan kun finde et hvor man kun kan oprette 3 forskellige shortcodes og det er ikke optimal nok. Nogen der har en ide, til hvor jeg finder sådan et plugin?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 16:51

Hej.

Prøv denne: Wordpress Column Shortcodes

Du kan ind sætte ligeså mange Shortcodes, som du vil.

Adds shortcodes to easily create columns in your posts or pages.

Sometimes you just need to divide your page into different columns. With this plugin you just select a column shortcode and it will add the column to the page. You can also change the padding of each individual column from the UI.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:05

Har prøvet det og det er umuligt at finde ud af. Sjælendt jeg har prøvet et plugin der var så mærkeligt og svært at finde ud af, men jeg prøver at lede videre. Men tak :)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 12:54

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)