Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er i123.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er i123.dk til joomla ? safemode,globel osv ? er det stabilt nok evt andre ting ?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:52

i123 er fantastisk til joomla. ´De har dog en utroligt grim administrations side men hvis man bare skal køre en joomla side derfra er det jo underordnet. det fungerer upåklageligt.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:39

Hej Peter.

Jeg vil ikke anbefale i123 i den prisklasse, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilken løsning du sigter efter. Har selv hostet et par sider der, men det var for rodet og uprofessionelt. Desuden er supporten ikke helt i top og én dag da de mente, at min hjemmeside havde for mange besøgende (200 unikke / dag) valgte de bare at slette den uden at informere mig...

Jeg vil i stedet pege på www.unoeuro.com, hvor jeg har stort set alle mine sider liggende. Der er ikke megen serverplads, men support og oppetider er rigeligt til de fleste. Disse indstillinger er sat:
Safe_mode = on
register_globals = on

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:26

Safe_mode = on fungerer ikke med joomla. Så simpelt er det. Man kan patche det osv men det kommer aldrig til at fungere 100%.

Så under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig at finde et hotel med Safe_mode = off...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:53

Peterh - :

Hvordan er i123.dk til joomla ? safemode,globel osv ? er det stabilt nok evt andre ting ?

Med det jeg har hørt om dem kan du rolig vælge dem :-)

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48

Safe-mode er off - som det skal være for de fleste CMS'er. Men det er resten desværre også. Det er kort og ikke-godt et snusket hotel med elendig service. Kan varmt ikke-anbefales. Drop i123.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:53

Jeg vil gerne anbefale dedikeret joomla webhotel :)

Alt er sat op til at afvikle Joomla og du kan installere joomla 1.5.8 & 1.0.15 på ca. 10 sekunder fra dit kontrolpanel.

Ingen safemode, ingen openbase_dir og du skal ikke sidde og ændre fil og mappe rettigheder eller uploade med ftp lag eller andre ting - det er ganske enkelt Joomla afvikling som det er meningen Joomla skal afvikles.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)