Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - Navision eksperter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det overhovedet muligt at købe en ældre udgave af Navision (Navision attain eller financials)? Jeg har tidligere som praktikant hos en ældre revisor bogført i det gamle DOS baseret program Navigator, men har hørt at de windows baserede Navision programmer bl.a. understøtter mus. Kan man evt købe programmet fra en virksomhed som fx er gået konkurs?

 

De bedste hilsner

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zengine, 

Er der nogen grund til at du ikke vil vælge Dynamics NAV 2015 ? :)

Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har overvejet at blive selvstændig som revisor og har i den anledning brug for et regnskabsprogram. Jeg har ikke kendskab til priser på Dynamics NAV. ideen var mere at regnskabsprogrammet ikke skulle koste en bondegård :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb den nyeste version. Ellers kan du vel ikke få support?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Dynamics NAV (eller Navision) behøver ikke længere være dyrt. Du behøver ikke længere købe en licens som i gamle dage, men du kan betale en fast pris pr måned pr. bruger. Hertil kan selvfølgelig købes support osv osv osv :)

Du skal være velkommen til at prøve det nye Dynamics NAV 2015, der blev frigivet i efteråret 2014, gratis i 30 dage hos os. Har du lyst til at prøve en demo kan du få det her: http://easydesk247.dk/dynamics-nav/ .

God weekend når du kommer så langt :) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Zengine:

Er det overhovedet muligt at købe en ældre udgave af Navision (Navision attain eller financials)?

Jeg har tidligere som praktikant hos en ældre revisor bogført i det gamle DOS baseret program Navigator, men har hørt at de windows baserede Navision programmer bl.a. understøtter mus. Kan man evt købe programmet fra en virksomhed som fx er gået konkurs?

Nej det er ikke muligt at købe de gamle versioner. Heller ikke fra en virksomhed der er gået konkurs. Eneste mulighed for at gøre dette legalt, ville være at købe hele det firma der er gået konkurs. Det er ikke lovligt at overføre licensen fra et firma til et andet.

Men jeg vil stille samme spørgsmål som de andre her i tråden. Hvorfor skal det være en gammel version? Disse ældre versioner vil ikke længere være up-to-date. Desuden er Navision ikke længere helt så dyr som den var tidligere. Du kan få en "nedskaleret" udgave, der bliver solgt som "C5". Denne koster ikke så meget.

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)