Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til evt. nyt projekt/virksomhed?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Lige i øjeblikket driver jeg en familievirksomhed sammen med min far, hvor vi eksportere levende spisefisk til hovedsageligt Tyskland og Østrig.

Vi går med tanken om, at starte noget nyt op ved siden af dette. Det vi mangler, er blot et projekt at kaste sig over. 

Derfor søger vi en evt. sparringspartner, som kunne bidrage med en ide eller et lovende projekt. Vi kan derimod byde ind med relative likvider.

Håber at høre fra jer!

- Morten

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Har i overvejet at i kunne sælge tilbehør til Jeres fisk, krydderier, sovs, grønsagsblanding eller en vin. Eller i kunne kigge på omgivelser som service, servietter osv.

Jeg går ud fra i allerede sælger levende hummer...

I kunne også (hvis i har plads) begynde at producere og sælge røget fisk. I kan købe det hele incl. frossen fisk på alibaba. 1ton sild eller makrel koster fra 3000 kr. og op. sælger i dem for 10 kr. stykket tjener i omkring 60.000 kr. per ton i producerer (minus opbevaring, produktion og transport)

Ellers kunne i sælge levende krabber. Ved Florida brækker man kun den ene klo af på fiskekutteren og sætter på krabben ud igen. Det får krappen til at overleve og kloen vokser ud igen. En restaurant kunne jo godt have et bassin med levende krabber som børn kan kigge på mens de leverer lidt mad til restauranten. (men jeg har altså ikke kørt om den produktionsanvendelse før, men det må være nemmere at opdrætte krabber end fisk). Måske man skulle supplere med salg af frosne krabber.

Var det den type ideer du leder efter?

Fra Herning
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Mr. A.

Vi sælger næsten kun udlukkende ørred, fra de danske dambrug her hjemme. Vores lastbiler er opbygget således, at det faktisk stort set kun er ørred, der er mulige eksportvarer.
Men jeg tænker mere noget helt andet. En helt anden boldgade! Jeg er åben overfor alt! 😊

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, jeg har en ide jeg er gået i stå med som har været til designer og iværksætter med.
Send en mail. alexander_mortensen1@hotmail.com

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten.

Du kan hører mere om mit projekt som allerede er igang, men vi kunne godt tænke os en partner.. kunne det være noget? så skriv til min mail, Relaxbrother00@gmail.com

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Jeg har lige sendt en PB til dig :)

Hav en forsat god dag!
- Rasmus 

Fra Marbella
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvor udbredt er dit netværk i de givne lande i eksportere til? og består dit netværk udelukkende af erhvervsdrivende eller også privatpersoner?

Send gerne en mail til mig på mjm@real-udland.com

Med venlig hilsen 

Martin Møller

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)