Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du arbejde med iPhones?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du et fuldtids-/deltidsjob? Jeg søger en mand/kvinde, der har forstand på iPhones og eventuelt andre smartphones. Personen behøver ikke være uddannet tekniker, men skal bare have en generel forståelse og interesse for iPhones. Stilingen kan både være en fuldtidsstilling og en deltidsstilling og i København. 

Ser frem til at høre fra dig!

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rundt regnet 8års erfaring som tele sælger i Elgiganten, så ved en masse om mobiler. :)

Kan du forklare lidt mere om stillingen ?

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender den perfekte mand til den opgave, tror ikke du finder en der har mere forstand på det end ham :) Dog er han lige påbegyndt uddannelse, måske ham fortsat er interesseret. Jeg vender tilbage.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad faktisk lige inde på jobindex og ledte efter job, og tænkte at det kunne være smart lige at slå et smut forbi amino, og så ser man det her :)

Desværre fatter jeg hat af hvordan man sender PMs her på amino, så du får den bare her.

Jeg har knap 1 års erfaring fra teleselskaber, og har tidligere skiftet forskærm på iPhone 4s - dog kun en enkelt gang, men vil sige at jeg er rimelig fingerfærdig når det kommer til alle de småting der skal pilles ud :)

Har selvfølgelig en masse mere at fortælle, samt et CV at fremvise. Men den kan vi tage andetsteds såfremt du føler for at kontakte mig angående stillingen.

Jeg kan kontaktes på mohrdevelopment(at)hotmail.com

Foretrukkent ville være en fuldtid.

Jeg er forresten 21 år og fra Nørrebro.


Mvh Jonas 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad giver du i timen :-)

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er tekniker og har en hel del erfaringer fra forskellige virksomheder.
Jeg har primært beskæftiget mig med mobiler i 3 år. Både Apple og diverse andre mærker.

Hvordan kan du kontaktes ?

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har stor forståelse for reparation af iphones, da jeg har fået et kursus i det samt skiftet en del skærm.

Jeg flytter til københavn i næste måned, skriv hvis det har interesse :) 

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pew :) 

Stillingen  er en form for bestyrer-stilling, hvor man vil have ansvaret for den daglige drift i butikken. Det er derfor en forudsætning, at man har en smule kendskab til reparation af iphones og ellers, at man lærer det relativt hurtigt. 

Vh

Morten

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Mobilbud.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kigget alle jeres besvarelser igennem og finder dem alle interessante. Vi er ydemere i den situation, at vi muligvis skal bruge mere end én medarbejder.

Vi vil derfor anmode jer alle om at skriv en mail til os på: info(snabel-a)mobilbud.dk 

Så vil vi behandle hver enkel ansøger separat. 

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)