Nu studerer jeg Interaktionsdesign, så dette er jo lige en tråd for mig det her :-)
Jeg synes overordnet set siden er rigtig flot, og man kan se det er nogle dygtige folk som sidder bagved designet og programmeringen. Farvesammensætningen virker rigtig fint for mig, og det er tydeligt gjort hvad man kan trykke på. Dog tror man "Udforsk din industri" er et link. Men det er kosmetisk. En ting jeg godt kan lide er den blå bar følger med ned og stopper ca 1/3 af siden. Det virker godt for mig.
Hvad skal det illustrere for mig som bruger af siden, at se en person ligge grønsager, træne sine ben osv ift. siden omhandler vagtplanlægning, kommunikation og tidsregistrering. Jeg kan sagtens se kerneværdierne i klippene der kører, men det giver mig ikke noget, andet det er et forstyrende element for mig. Det er også forstyrrende at hvis man skifter fane og går tilbage, kører det dobbelt tempo.
Generelt flot side, men der er rigtig mange informationer synes jeg, og det er meget svært at finde præcist : "HVAD OG HVORFOR SKAL JEG VÆLGE DETTE FIRMA", grundet den lange side og mange informationer. Men overordnet rigtig flot :-)
Håber det kan bruges til noget. Hvis ikke så udfører jeg usabilitytesting med 8 personer i målgruppen, til billige penge :-)
God pointe med videoerne - vi har overvejet at bytte ud med væsentligt mere produktrelaterede videoer (kommer lidt i video nr. 3, men den skal klart piftes op).
Det med dobbelt-tempo: Hvad gør du helt præcist for at udløse dobbelt-tempo? (samt browser) - jeg kan ikke få den til at gøre det, hvis jeg skifter side og kommer tilbage, eller bruger de blå faneblade.
Gode pointer med hvad og hvorfor dette firma. Vi har overvejet en revision, netop for at gøre teksten mere klar, men du bekræfter at vi skal gøre det.
Spændende og levende side med jeres videoer i baggrunden. Jeg synes ikke det er helt let at læse teksten, under "Tag vagtplanlægningen online. gratis". Måske gøre videoerne lidt mørkere eller teksten lidt tykkere.
Rigtig flot side I har fået lavet jer. Men er enig I, som der allerede er blevet nævnt, at det virker lidt malplaceret med nogle af videoerne (grøntsagerne og bænkpressen).
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
Vi får lavet en ny video :-) Tanken oprindeligt var at vise forskellige industrier der bruger Planday, men det skal selvfølgelig give mening når man ser det udefra :)
Det skal fremgå tydeligt på forsiden hvad det drejer sig om. Ikke kun ordet vagtplan, men nogle bullet points eller lignende.
Det tager for lang tid at finde ud af hvad I tilbyder. Jeg gider ikke at se videoer før at jeg overordnet ved hvad det drejer sig om og derfor om jeg gider at investere tiden i at se videoer.
Overordnet er det en rigtig fed side men der var lige nogle få detaljer jeg faldt over:
- Jeg er lidt i tvivl om "oversigt" i menuen er hensigtmæssigt. Jeg tror hvis det ville være bedre hvis det fx hed om planday, hvad er planday eller hvad i nu synes der giver mest mening. Oversigt forbinder jeg lidt med et sitemap
Gode pointer - vi ligger og tester med forskellige overskrifter i øjeblikket.
Vi havde bulletpoint-setup'et på vores gamle site, og det fungerede ikke rigtig godt. Jeg ser dog et symptom om at du det for lang tid at finde ud af hvad vi har, så derfor tror jeg at som de andre siger, at vi skal skifte videoerne (work in progress) så man hurtigere får en idé om hvad det er.