Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablets/ipads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

går med tanken om at starte en webshop med tablets/ipads, men ved ikke hvor jeg skal lede efter en leverandør.

Har fundet nogle billiger tablets, men tanken var at arbejde med Samsung, ipads eller noget i den stil.

er der nogle der kan hjælpe eller ved hvor jeg kan henvende mig ? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stephen

Vi kan hjælpe med at finde de leverandører du mangler.

Til dagligt hjælper vi virksomheder med at finde leverandører, produktionsvirksomheder, afsætningskanaler og meget mere.

Du kan give mig kald på 28965758

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kender jeg ikke noget til Samsung, Sony eller de andre Android-baserede mærkevarer, men det er nok svært at konkurrere med de større spillere på markedet. Ift. iPads så er det vist kun Apple der tjener penge på dem. Som jeg ser det, så kan der være et marked for tablets i et kineserbrand eller lignende, men her skal du være meget opmærksom på kvaliteten, da den oftest er håbløs. Men med lidt teknisk indsigt, lidt tålmodighed og held/dygtighed til at finde den rigtige fabrik, så tror jeg på man kan finde en "golden nugget" derude. Måske der er et mindre brand med succes på deres eget marked, men uden salgskanaler i DK og du kan hjælpe dem med det.

Test evt. de billige modeller fra Huawei, Denver, Acer osv. så du ved hvad du er oppe imod, hvis det er den vej du går. De kan nok findes i de store kæder rundt omkring i landet.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)