Hi guys.
Jeg har et firma som er tilbyder IT support 365 dage om året 08:00 - 22:00 (ja ring bare juleaften :-) ) I samme forbindelse vil jeg gerne slå på at vi har en ekstra ordinær høj service - (og er billige) ... Det simple spørgsmål er bare: "Hvordan gør man så lige det?" Jeg vil lave en folder i A5 som jeg vil sende ud. På forsiden skal være et billede som siger mere end ord. Jeg havde tænkt mig at der skulle være et billede af en mudderpøl hvori der ligger en fin pels hvor man kan se en dame som skal til at gå over den. Nedenunder skal der stå noget i retning med: "Tænk hvis alle leverede ligeså god service som os" eller noget i den stil. Jeg synes bare ikke ideen holder 100000 % - men kun 90 %. Er der andre der har tilsvarende/supllerende ideer til sådan et projekt. Kravene er at slå sig igennem (SKILLE SIG UD I MÆNGDEN!!!!!) og levere en brochure som rammer første gang. Kunderne det skal ud til er småerhverv med max 20 ansatte. (Og nok nærmere 10) Gode råd modtages gerne ! :-) Ha en god dag.
|
Hej
Da du skal have fat i virksomheder og beslutningstagerne, har jeg et forslag. Virksomhederne modtager masse af breve og brochure fra folk som vil sælge dem noget. Det er sjældent at tager sig tid til at kigge det igennem.
I stedet er mit forslag at benytte mediet TaxaSpot som visser reklame spots i nakkestøtterne på taxaer. Folk kan ikke undgå at se din reklame og blive fanget af spottene. Ca 50 % af dem som kører i er forretningsfolk, det vil sige at du har din målgruppe i ene rum, hvor de ikke kan undgå at se dit spot.
Samtidig er der muligt at sætte en sms-modul på spottet så hvis de har interesse i dit produkt kan de sende en sms med et kodeord og derefter har du mulighed for at kontakte dem.
Så får du det maksimale ud af dit reklame spot.
Men kig på hjemmesiden. www.taxaspot.dk hvis det skulle have din interesse
Mvh
Rune Laursen