Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Producent af poser i cellofan eller andet gennemsigtigt materiale til fødevarer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg håber meget på jeres hjælp!! Jeg er ved at lancere egen produktion af økologiske, sunde kakao-treats til bl.a. detail. Produktet ligger nu i en cellofanpose, der foldes en gang, og omsluttes af et pap-sleeve. 

Min udfordring er, at jeg har ændret målene på produktet, og posen findes ikke på det danske marked i de nye mål. 

Jeg søger derfor en producent/grossist, der kan kan sælge mig poser, der gerne må være i cellofan eller et lignende, gennemsigtigt materiale, der er fødevaregodkendt. De skal kunne lukkes med f.eks. lynlås, svejsning, limning eller anden god metode.

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Asbjørn

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:38

Prøv evt. at høre jakodan.dk 

Hvis de ikke selv har produktet, kan de måske hjælpe dig med at skaffe det. 

Mvh Uffe

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:36

Hej Uffehs,

Mange tak for dit input. Jeg skriver til dem med det samme. 

Er der andre med forslag, er de velkomne.

/Asbjørn

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 04:50

Hej Asbjørn

Jeg bor i Kina og har kontakt til en plastikpose fabrik, som måske kan være en mulighed også. De har produceret forskellige former for fryseposer og plastikposer som er food safe godkendt, til bla DK marked. Men det afhænger også af hvor mange stk du har behov for og hvor hurtigt du skal bruge dem.

Mvh

Steen Olsen

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 09:23

Hej Asbjørn,

Jeg har en del forskellige plastposer egnet til kontakt med fødevarer i min webshop, du kan se plastposerne her: http://daniaemballage.dk/plastposer-113/
Poserne er godkendt efter gældende dansk og europæisk lovgivning for emballager der kommer i  direkte kontakt med fødevarer.

Til at lukke poserne kan du vælge den billige løsning (en poselukker tapedispenser) alternativt kan du bruge en posesvejser.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte migSmile

Hilsen Pernille

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)