Jeg håber meget på jeres hjælp!! Jeg er ved at lancere egen produktion af økologiske, sunde kakao-treats til bl.a. detail. Produktet ligger nu i en cellofanpose, der foldes en gang, og omsluttes af et pap-sleeve.
Min udfordring er, at jeg har ændret målene på produktet, og posen findes ikke på det danske marked i de nye mål.
Jeg søger derfor en producent/grossist, der kan kan sælge mig poser, der gerne må være i cellofan eller et lignende, gennemsigtigt materiale, der er fødevaregodkendt. De skal kunne lukkes med f.eks. lynlås, svejsning, limning eller anden god metode.
Jeg bor i Kina og har kontakt til en plastikpose fabrik, som måske kan være en mulighed også. De har produceret forskellige former for fryseposer og plastikposer som er food safe godkendt, til bla DK marked. Men det afhænger også af hvor mange stk du har behov for og hvor hurtigt du skal bruge dem.
Jeg har en del forskellige plastposer egnet til kontakt med fødevarer i min webshop, du kan se plastposerne her: http://daniaemballage.dk/plastposer-113/ Poserne er godkendt efter gældende dansk og europæisk lovgivning for emballager der kommer i direkte kontakt med fødevarer.
Til at lukke poserne kan du vælge den billige løsning (en poselukker tapedispenser)alternativt kan du bruge en posesvejser.
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig