Nu forstår jeg. Men for mig at se er det du har rettet jo blot hvad "Netto kontant" skal hedde på dansk (Netto kontant = Netto kontant). På den vis kan man oprette flere sprog som kan anvendes på de kunder man opretter, og så vil den f.eks. på engelsk hedde "Netto kontant = Net cash" (som det er anført i Dineros standard).
Det du har rettet til "Netto 8 dage" i "Indbetalingstekst" gør, at du har overskrevet den formel der henter betalingsbetingelserne på den enkelte kunde.
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud. Talium ApS - Regnskab og rådgivning
det har du da helt ret i - det er kun så kunden kan se 8 dage - men rykkermæssigt vil det jo ikke virke (bruger det ikke selv) Du har ret og med blyant kan jeg så ændre for hver faktura når jeg opretter ny faktura (som test) men den går tilbage til standarden
Det er desværre ikke muligt at ændre betalingsbetingelser for alle kunder på en gang. Du kan til gengæld ændre det pr. kunde således at du har mulighed for at have forskellige betalingsbetingelser til forskellige kunder :-)
Du ændrer dem på følgende måde:Kontakter -> Kundesaldoliste -> vælg den kontakt du ønsker at ændre ved at klikke på firmanavnet -> Tilret til de ønskede betalingsbetingelser i bunden af skærmen -> Gem Kontakt :-)
Herefter vil alle efterfølgende fakturaer til kunden have de nye betalingsbetingelser som standard :-)