|
Hey Lars! Det har du ret i, men synes det er svært hvor prisen skal stå henne? :/ |
jamen så undlad at skrive pris... bare nøjes med løsningspakker eller hvad der nu stod
Debat
|
Hey Lars! Det har du ret i, men synes det er svært hvor prisen skal stå henne? :/ |
|
jamen så undlad at skrive pris... bare nøjes med løsningspakker eller hvad der nu stod |
|
Hej Kasper Kort sagt, et 7 tal herfra. Jeg synes måske at menupunkter kunne skinne lidt mere igennem, men det er måske bare mig? Ellers rigtig fed hjemme side, og meget enkel og lige til :-) |
|
Det at din hjemmeside er så langsom, ville afholde mig fra at hive fat i dig. Men ellers synes jeg at hjemmesiden er lækker :-) |
Invest360 - Aktieinvestering
|
Hey. Som en anden nævner, så er den lidt "mørk". Det er sikkert bevidst valgt, men det gør i mine øjne siden lidt "dyster". Jeg har ikke læst på tekstindholdet, i forhold til grafik/design giver jeg den 5/10 :-) God vind med videreudviklingen :-) Hilsner Lars ---------- LÆR FØRSTEHJÆLP - kurser i førstehjælp, hjertestarter og elementær brandbekæmpelse |