Hey Lars! Det har du ret i, men synes det er svært hvor prisen skal stå henne? :/ |
jamen så undlad at skrive pris... bare nøjes med løsningspakker eller hvad der nu stod
Hey Lars! Det har du ret i, men synes det er svært hvor prisen skal stå henne? :/ |
jamen så undlad at skrive pris... bare nøjes med løsningspakker eller hvad der nu stod |
Hej Kasper Kort sagt, et 7 tal herfra. Jeg synes måske at menupunkter kunne skinne lidt mere igennem, men det er måske bare mig? Ellers rigtig fed hjemme side, og meget enkel og lige til :-) |
Det at din hjemmeside er så langsom, ville afholde mig fra at hive fat i dig. Men ellers synes jeg at hjemmesiden er lækker :-) |
Invest360 - Aktieinvestering
Hey. Som en anden nævner, så er den lidt "mørk". Det er sikkert bevidst valgt, men det gør i mine øjne siden lidt "dyster". Jeg har ikke læst på tekstindholdet, i forhold til grafik/design giver jeg den 5/10 :-) God vind med videreudviklingen :-) Hilsner Lars ---------- LÆR FØRSTEHJÆLP - kurser i førstehjælp, hjertestarter og elementær brandbekæmpelse |