Det er egentlig Dinero/Thorborg, som skal takkes. Da det var deres 'spammail', som satte mig på sporet. Mvh Stig |
ja uha - tråden bør fjernes omg - og Martin og gutterne få det på plads i en fart
vh John H
Det er egentlig Dinero/Thorborg, som skal takkes. Da det var deres 'spammail', som satte mig på sporet. Mvh Stig |
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
ja uha - tråden bør fjernes omg - og Martin og gutterne få det på plads i en fart vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Ja det kan siges !!!!!
|
Hvorfor skal tråden fjernes? |
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
er du nu blevet hævngerrig? Er det vigtigere end at lukke det hul???? - Selvfølgelig fordi du her - istedet for at sende selve problemet med det fine billedbevis til Martin eller support fortroligt - (og de havde da forstået omgående) har vist ALLE der læser hvordan de kan bruge hullet og det vil vi ikke ha vel? Jeg aner ikke hvad det tager af tid at lukke hullet- men indtil de gør - skal det her da ikke ligge som offentlig anvisning - og lukke tråd kan moderator på 1 sek hvis de reagerer. Jeg har anmeldt den for at få den lukket - men det er jo nat sådan nærmest Om det er et problem at søstre som amino og dinero (og vel Agera) bruger hinandens databaser - næh det kan jeg ikke se, kun når de bruger dem ulovligt vh John H |
Kære Venner, Dyb indånding. Hvad er forskellen mellem at: a) vælge EEN modtager i liste (det ny system) b) at gå ind på en profil og skrive besked? (det gamle system) Der er så vidt jeg kan se ingen forskel, resultatet er det samme. Det som er lavet nu, at man blot kan vælge en modtager fra en liste, gør det nemmere at kontakte en freelancer uden at give mulighed for at spamme. Man kan kun vælge én modtager af gangen (man kan IKKE vælge flere ved f.eks. at trykke CRTL + musseklik). Jeg kan ikke se hvorfor det er forkert, det er faktisk bedre end det gamle system uden at gøre det muligt at spamme som antydes her i tråden. |
Det er faktisk en feature der i sin tid blev lavet, så man lettere kunne kontakt dem man normalt skrev med. Martin
|
jeg har ikke selv været inde og kigge - det farlige er kun hvis man kan hente hele listen i ET snuptag (eller endnu værre en robot kan ) Er det enkeltvis er faren til at overse, men det har slet ikke checket |
Det er kun enkeltvis, men naturligvis kan kreavtive mennesker sagtens sende til alle med mindre at der er en blokering på serveren. Men der er ikke noget problem i det. Det eneste problem jeg ser er at den henter 20500 navne ind... noget der slet ikke er behov for da det kan gøres vha. Ajax, men det var der nok ikke tænkt på den gang det blev lavet. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak, fordi du gjorde os opmærksomme på det, Stig :) |