Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokalebørsen trænger til en opdatering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Cleanskin.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skriver da jeg har benyttet lokalebørs en periode og forsøgt at finde lokaler. Har haft kontakt til nogle glimrende lokaler, som faktisk var relevante, bare ikke lige tid for os dengang, men var en af de nyeste annoncer. Da jeg søger noget til en god pris kommer der ofte meget gamle annoncer op, har fundet flere annoncer der har ligget online 900-1500 dage, det er jo helt op til 4 år.

Flere af dem har nok andre priser og nogle af dem er sikkert udlejet. Tænker det kunne være godt at få ryddet op i alle disse annoncer, samt at lave en løbe tid på 1 år eller lign. og så have mulighed for at forlænge det, såfremt det ikke er udlejet eller lave en ny annonce?

Tit er annoncerne ikke så fyldstgørende, men det er så hvad det er. Her kunne man måske opfordre lidt mere til, at lave annoncerne lidt mere beskrivende og flere med billeder.

Håber det kan bruges til noget og der bliver taget lidt hånd om det.

Venlig hilsen

Lasse Lykke-Sørensen

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokalebørsen er pt ikke et fokusområde på amino,

Vi vender tilbage når vi begynder at arbejde med næste version af siten

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Lokalebørsen er pt ikke et fokusområde på amino,

Vi vender tilbage når vi begynder at arbejde med næste version af siten

Ikke for, at være flabet, men hvorfor har Amino så mange undersider som lokalebørs osv., hvis i ikke har tid til, at opdatere dem og forbedre dem? 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

På ingen måde et flabet spørgsmål.

Vi solgte 50 pct af lokalebørsen for at et par iværksættere kunne løbe med projektet. Desværre brændte de ikke for projektet og det døde. Så vi har en 80 pct færdig vers 2 liggende der aldrig blev færdig.

Vi valgte at satse på andre projekter og derfor hænger lokalebørsen lige pt. Men kommer der et par iværksættere som vil løbe med projektet så ser jeg stadig et stort potentiale i det. En ting er en god ide. Men for at lykkes kræver det målrettet indsats.

Nicolai

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

På ingen måde et flabet spørgsmål.

Vi solgte 50 pct af lokalebørsen for at et par iværksættere kunne løbe med projektet. Desværre brændte de ikke for projektet og det døde. Så vi har en 80 pct færdig vers 2 liggende der aldrig blev færdig.

Vi valgte at satse på andre projekter og derfor hænger lokalebørsen lige pt. Men kommer der et par iværksættere som vil løbe med projektet så ser jeg stadig et stort potentiale i det. En ting er en god ide. Men for at lykkes kræver det målrettet indsats.

Nicolai

Når det gælder Amino Freelancer delen, kunne i tænke jer en partner til det? For så må du gerne sende en pm til mig, for har lidt tanker om det jeg gerne vil drøfte:)

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)