Dato: 2/9/2006 2:41:51 PM Forfatter: mk Uden dog at vide din målgruppe, men umidelbart vil jeg tro de unge med pengene til sådan bolig ikke invistere. Hvem gider at have en bolig fast i bulgatrien, når arbejdet kræver en 24/7. Og når der skal holdes ferie engang imellem, vil man ud og opleve verden. Og det gør man ikke 12 år i træk i ferie huset i bulgarien. Et land som mere og mere kommer til at ligne den vestlige standart. Måske jeg tager fejl :) Men pøj pøj med det lyder som et rigtigt fedt projekt.
Jeg har da tænkt mig på et tidspunkt når jeg bliver lidt ældre at investere i en bolig i udlandet, og Bulgarien er helt sikkert et godt alternativ da jeg flere gange har hørt at priserne vil stige. Nej jeg ville da ikke rejse på ferie til Bulgarien hvert år, men tanken om at leje huset/lejligheden ud har da strejfet mine tanker. Bolig er da en god investering, også for yngre mennesker, hvis man tænker lidt langsigtet.
Hedelund - Jeg vil give de andre ret i at navnet et lidt teenage popsmart, trods det henger fast. Nu har jeg jo ikke forstand på bolighandel, men jeg har da hørt mange gange at man skal passe på, og dit navn er ikke det mest seriøse i mine øre.
Nej jeg er ikke uddannet ejendomsmægler, men min styrke side ligger helt sikkert indenfor markedsføringen! Det er min godt ven/kontakt i Bulgarien, der sammen med hans advokat og revisor vil komme til at stå for selve ejendomshandlen! Jeg skal være personen, som skaffer kontakten mellem kunder og min ven, til at starte med! Men selvføl. er idéen at det skal udvikle sig og allerede nu har jeg de første 10 tillægskoncepter jeg gerne vil igang med..
Lasse H. Kristiansen, tak fordi jeg må kontakte dig hvis jeg skulle støde på lidt forhendringer!!
Ang. det med samarbejde med danske lokale mæglere, har jeg også selv haft i tangerne, og endvidere er jeg ved at få en kontakt igennem hos min egen bank, ang. financering og rådgivning for mine kommende kunder!
Hvis der er nogle som ligge inde med DET PERFEKTE navn, som kunne udskiftes med 2home4you, så er jeg selvføl. meget lydhør og ser frem til en storm af idéer fra det ærede Amino forum
Elena ja også derfor jeg skrev hans kundekreds måske lød på 75% og så der så 25% som er unge ;)
Berlin min ven hvis du er lyn hurtig, det er røv billigt, men stiger dag for dag næsten.
Der jeg ville hen med det er at mange unge ihvertfal dem jeg kender vil ud og opleve, så en bolig i et land som ikke ligner det danske ville måske være vejen frem. Feks Vietnam eller Costa Rica.
Vietnam er taget ud af den fri luft.
Men Costa Rica har jeg hørt en del om, et af de få latin amaerikanske lande hvor der er nogenlunde sikret at invistere. Man skal kunne leve derover for omrking 10000 kr om måneden, og det altså med stuepige, babysitter, have mand og en rimelig rance eller lejlighed ;)
Berlin har jeg hørt fra en gut som har købt der nede. Kan ikke helt huske tallene men det var en fin gammel herskabslejlighed til under 500.000 rimelig centralt. Og det er 3-4 måneder siden hvis jeg husker rigtigt.
Så der er masser af muligheder, en ting som jeg også selv er på udkig efter, dog ikke lige p.t nu handler det om en lejlighed her i Danmark først ;)