Idet jeg er ved at starte Danmarks nye og kommende største sted for købelystne dansker, inden for køb af ferieboliger, villaer og grunde langs Sortehavskysten i Bulgarien, søger jeg viden inden for denne branche.
Kort info: 2home4you er bygget op om en rigtig god kontakt og et tæt og langvarigt venskab til en dansk investor og bygherre, nu bosiddende i Bulgarien. Investoren har sat mig i forbindelse med 5 andre større og mindre bygherrer.
2home4you ønsker at blive en del af det kommende Bulgarske boligeventyr og pt. ligger jeg inde med ca. 40 lejligheder, så der er rigeligt at sælge. Men vil først have de grundlæggende ting på plads, så som kontrakter, lovgivning, tillægskoncepter, markedsføring m.m.
Derfor håber jeg I har lyst til at dele jeres viden og hjælpe mig i den rigtige retning og tak for et super fedt forum Martin Thorborg!
Vil blot lige ønske held og lykke - det er et spændende projekt. Der findes et par ejendomsmæglere inspe herinde på forummet så jeg er sikker på at du kan få
mange gode råd.
Personligt er jeg mere til Østlandende end for eksempel Tyrkiet....
Har blot et lille indspark som jeg håber du ikke tager ilde op.
Det er ment som en hjælp..... navnet 2home4you ..... jeg synes det lyder lidt
poppet, lidt for teenage-agtigt.... ejendomshandel er en seriøs ting hvor der
Dato: 2/9/2006 11:15:09 AM Forfatter: DanishInvestor
Det er ment som en hjælp..... navnet 2home4you ..... jeg synes det lyder lidt poppet, lidt for teenage-agtigt.... ejendomshandel er en seriøs ting hvor der er mange penge indblandet.
Hehe - jeg synes det lyder som en blanding af et get-rich-quick-system, og et lyssky lånefirma som sender nogle trælse gutter ud hvis afdragene ikke falder til tiden
Nej, seriøst, et bedre navn ville være at foretrække...
Tak for opmærksomheden DanishInvestor og Carsten Jacobsen!
I er ikke de første, der har kommenteret mit lidt særbræget firmanavn! Men fakta er, at når folk først har fanget den rigtige udtaleform, hænger den på nethinden.. Det er nu det der er vigtigt i denne branche, at blive husket længere ud i fremtiden. For det kan sagtens være at kunden ikke køber ved første kontakt til firmaet, men derimod henvender sig engang i fremtiden når timingen passer bedre for kunden selv.
Jeg gad godt se Hr og Fru Danmark på over 40 som sidder med en god sum penge og skal til at invistere dem i en bolig i udlandet udtale det navn... og ikke mindst fange udtagelsen.
Og det vel den alders gruppe din forretning går efter i 75% af tilfældende. Og med det for øje så har du allerede her en meget dårlig knold folk skal over.
Og det allerede inden de har kontakt med dig på nogen måde.
Der er et tøj firma feks som hedder 4you men deres målgruppe er nok en lidt anden.
Uden dog at vide din målgruppe, men umidelbart vil jeg tro de unge med pengene til sådan bolig ikke invistere. Hvem gider at have en bolig fast i bulgatrien, når arbejdet kræver en 24/7. Og når der skal holdes ferie engang imellem, vil man ud og opleve verden. Og det gør man ikke 12 år i træk i ferie huset i bulgarien. Et land som mere og mere kommer til at ligne den vestlige standart.
Måske jeg tager fejl :)
Men pøj pøj med det lyder som et rigtigt fedt projekt.
Spændende projekt du har gang i!!! Jeg har selv en stor interesse for investeringer i fast ejendom.
Nu kommer det lidt an på hvilket segment du vil satse din markedsføring mest efter - men jeg tror umiddelbart du få gode resultater med at underbygge udlejningsmulighederne noget mere... En stor del af de danskere der investerer i fast ejendom i de her "nye" markeder, vægter højt at der er noget indkomst fra de enheder de køber. Du skulle lave en beregning på indkomsten ved fuld belægning som jeg tror er et meget stærkt selling point - ihvertfald til det segment der køber for at spekulerer.
Spændende projekt du har gang i!!! Jeg har selv en stor interesse for investeringer i fast ejendom.
Nu kommer det lidt an på hvilket segment du vil satse din markedsføring mest efter - men jeg tror umiddelbart du få gode resultater med at underbygge udlejningsmulighederne noget mere... En stor del af de danskere der investerer i fast ejendom i de her ''nye'' markeder, vægter højt at der er noget indkomst fra de enheder de køber. Du skulle lave en beregning på indkomsten ved fuld belægning som jeg tror er et meget stærkt selling point - ihvertfald til det segment der køber for at spekulerer.
Mvh,
Jacob.
Det holder jeg også på....
Jeg går i øjeblikket og regner på at investere og jeg har da meget fokus på mine udlejningsmuligheder og hvor nemt, det er.
Der er vel også forskel på hvor nemt det er at leje ud i DK, Bulgarien og Tyrkiet?
Jeg tror, jeg er enig i, at din målgruppe næppe fanger udtalen af dit firma-navn. Det bliver lidt (for) smart. Er det ikke i øvrigt ofte den tredje bolig, folk køber i udlandet? Altså efter villa''en og sommerhuset.