Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Christensen
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

En kammerat og jeg er ved at åbne en webshop. Webshoppens produktlinje er inden for trøjer og merchandise fra NFL (Amerikansk fodbold).

Vi er simpelthen helt blanket for idéer til et navn.. Vi håber derfor nogle af jer kreative hoveder kunne komme med nogle forslag. Alle forslag vil blive taget op til overvejelse.

Navnet behøver nødvendigvis ikke være noget helt vildt. Navnet behøver ikke repræsentere produkterne på hjemmesiden. Vi ønsker bare et navn der er simpelt, nemt at huske og det skal ligge på tungen.

Har i nogle forslag?

Hilsen Søren Robert Christensen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Sportusa.dk (sport USA) ved ikke om det er ledigt men i kan på den måde udvide med andre amerikanske sports uden forvirring senere hen.

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:08

Måske NFL-shoppen.dk eller NFL-fan.dk da de tydeligt fortæller hvad i sælger... Men hvis i vil udvide senere hen er det nok en god ide med et andet webshop navn, som Jacob f.eks. foreslog :)

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 01:15
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:11

Søren Robert:
Webshoppens produktlinje er inden for trøjer og merchandise fra NFL (Amerikansk fodbold).

Hvis I er sikkre på at I ikke senere vil udvidde til andre sportsgrene, eks. baseball, hockey, NASCAR eller lign., kunne det være en ide at vælge nogle ord fra sporten som domænenavn. Eksempler:

goalline.dk
linebacker.dk 
yardline.dk

Google selv efter flere ord. Men ovenstående er ledige. 

I kan jo også vælge noget som er lidt mere neutralt, som eks. bleachers.dk. Bleachers er de billigeste siddepladser, det er som regel bare bænke, modsat resten af stadium'et eller ballpark'en. Så hvis I sælger billigt NFL merchandise passer domænet jo ret fint.  

Jeg er selv lidt NFL fan, og følger 49ers, og tager indimellem ud og ser en kamp. Super Bowl skal jo spilles her i området hvor jeg bor næste år, håber at jeg kan få fat i en billet. Et par af mine tidl. naboer var iøvrigt NFL spillere.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)