Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om at få aftaler med tøjleverandører

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg overvejer at starte en hjemmeside med salg af tøj. Men jeg skal selvfølgelig have nogle aftaler i hus før jeg har nogle varer at sælge - logik :) 

er der nogen som har erfaring med at tage til CIFF i bellacenteret? Kan man bare tilmelde sig som besøgende? Der står man skal skrive hvilken virksomhed man kommer fra og indtil videre har jeg ikke oprettet nogen, men ville gerne lige snuse og få et indblik. Nogen der har andre gode råd til hvordan man kommer igang med at skabe kontakt, og hvordan ta'r de store virksomheder det når man kommer som nystartet og gerne vil forhandle deres mærker? 

På forhånd tak 

Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 42
Fra  BRANDI Living - BRANDI Living Agentur Skrevet kl. 17:17

Du skal have et cvr nr. for at kunne besøge modemessen. Hvis du ikke har det, kender du så ikke nogen der har, så du kan "låne" deres CVR-nr.

Når du har dette, går du bare til indgangen og køber billet og udfylder diverse.

VH/Susanne Brandi

Tilmeldt 19. Jan 15
Skrevet kl. 17:29

Tak for dit svar. Jeg kender ikke nogen som har et CVR nr i den branche, men tror du de tjekker op på det? Jeg kender nogen i håndværker branchen, men ved ikke om det kan få betydning for dem hvis jeg låner deres 

Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 42
Fra  BRANDI Living - BRANDI Living Agentur Skrevet kl. 17:36

Jeg tænker godt du kan bruge et cvr nr. fra håndværker branchen. Ring til CIFF og forespør inden du tager derind.

Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:53

Du skal forregestirer dig, ellers koster det penge at komme ind på CIFF. 

Det skal du gøre på deres hjemmeside.

Som ny virksomhed, forlanger de fleste store mærker enten en hvis procentdel eller hele orderen betalt upfront eller en bankgaranti.  

En del af de store mærker har også et minimumskrav til køb, f.eks Day og Tiger of Sweden har et minimumkrav på 50.000 kr. pr sæson. 

CIFF er et godt sted at starte, da mange af mærkerne er derude, men ellers ring til mærkerne og få en aftale i deres showroom, dette er også langt mindre stessende. 

Vær dog opmærksom på at mange mærker lukker deres indsalg for AW15 i februar/marts.

Hvis man henvender sig efter at indsalget er afsluttet, er det ikke sikkert at man kan få nogle varer, da de fleste er ordreproduceret. 

Held og lykke med det hele :)

Tilmeldt 19. Jan 15
Skrevet kl. 18:00

Tusind tak for jeres råd. Det var rigtig god og brugbar viden 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)