Jeg skal i gang med SEO i 2015 og vil gerne lægge en plan for dette. Jeg har ingen anelse om, hvad som er vigtigst at fokusere på, hvor jeg skal starte eller om det er muligt at ramme 1-2-3 plads på Google. Hvilke søgeord skal jeg fokusere på og hvordan ved jeg, hvor stærke konkurrenterne er på de søgeord jeg ønsker? Skal jeg købe en bog eller et kursus?
Vi er en smykkevirksomhed hvor fokus er, at designe smykker med ædelstene til kvinder. Der bliver kun solgt varer online gennem www.tranquebar-copenhagen.com og vi vil gerne have flere organiske besøgende.
På forhånd mange tak for dit svar.
De bedste hilsener Magnus Skyt Høj Tranquebar Copenhagen
Der er så meget at skrive og forklare omkring SEO i 2015, og det er højst sandsynligt derfor ingen har svaret på din tråd (før mig!) :) Jeg tror det bedste du kan gøre er at blive lidt klogere på emnet, ved at læse op eller lytte til nogle kloge mennesker forklare dig konceptet step-by-step.
Jeg har selv lavet en liste med seo ressourcer, herunder både blogs, artikler, webinarer, bøger, tools etc. som du måske kan bruge?
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn