Hej.
Jeg skal have produceret en hjemmeside, og havde egentlig tænkt mig selv at gå i gang med nogle wordpress kurser og så lave den selv. Jeg overvejer dog om jeg kan betale mig fra det, med det beskedne budget jeg har.
Jeg vil derfor høre jer om hvad jeres erfaringer siger, samt om nogen herinde kunne have interesse i at lave siden.
Det jeg skal have lavet er en side der som udgangspunkt kun kommer til at bestå af en forside. Den skal indeholde nogle "artikler"/grafikker som jeg selv skal være i stand til at skifte ud og opdatere løbende. Det skal være lavet med rigtig lækker finish og se professionel ud.
Udover selve programmeringen af siden, har jeg også brug for hjælp til at placere reklamer på siden (forestiller mig enten noget affiliate eller Adsense).
Jeg har også brug for hjælp til SEO, da mit koncept kræver en høj placering på enkelte søgeord.
Det er vigtigt at siden bliver lavet således at jeg selv kan stå for at opdatere den løbende. Derfor forestiller jeg mig også at det vil være smart hvis jeg kan mødes med ham/hende der laver siden og blive sat ind i hvordan det gøres. Jeg har forestillet mig at siden skal laves i wordpress, men det er ikke et ultimativt krav.
Det er desuden meget vigtigt at siden fungerer perfekt på både PC, MAC, mobil osv..
Er der nogen som kunne være interesseret i denne opgave, eller blot har et godt råd, en anbefaling eller andet? Som sagt er mit budget ikke stort, men jeg mener dog også at dette må være en meget simpel opgave for en erfaring "hjemmeside-bygger". Eller hvad?
Med venlig hilsen
Daniel |
Hejsa Daniel
Det lyder som om du bare har brug for en simpel Wordpress løsning, det kan du sagtens få for et beskedent budget, og der er rigtigt mange herinde der gerne vil lave sådan en til dig (jeg mener sågar jeg har set en herinde der tilbød sådanne 700).
Prøv at slå opgaven op inde på Amino Freelancer, og du vil hurtigt få en masse tilbud.
To gode råd dog:
1. Lyder det for godt til at være sandt så er det det som regel også - så lad være med bare ukritisk at gå efter den billigste, det kan hurtigt blive dyrt i længden - der er jo ofte en sammenhæng mellem pris og kvalitet.
2. Sørg for selv at oprette dit webhotel/domain, så du har kontrollen - der er folk, også herinde der har "brændt fingrene" og som pludselig ikke kan få adgang til deres hjemmeside - Jeg mener du vil vel heller ikke købe en bil uden at få udleveret nøglerne
//Morten