Sørg for at få lagt Google Analytics på shoppen - for så kan I se hvordan folk finder jeres side, I kan se hvor de går rundt henne og hvor de evt. hopper fra. Uden den statistik er det som at gå op af bakke med rulleskøjter på uden bremser.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har i et stabilt besøgstal? Et stabilt samt relevant antal af besøgende er selvfølgelig en forudsætningen for succes med henblik på salg.
Bruger du andre markedsføringskanaler end Facebook?
Jeg kan se du har en tilknyttet blog, husker du at SEO optimerer dine blog indlæg, således at du kan tiltrække trafik fra Google derigennem?
Ellers vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med noget AdWords og Facebook annoncering, da disse markedsføringsformer typisk giver mulighed for et hurtigt afkast. SEO samt organisk Facebook trafik er typisk et længeresigtet strategi, som tit ikke kaster noget af sig det første stykke tid.
Analytics er et must! Og her ville jeg specielt gerne høre hvor høj bouncerate i havde på forsiden. For ved første øjekast er min tanke, at der er utroligt meget whitespace, og det ikke er 100% tydeligt der er tale om en webshop, fremfor en fremvisning af jeres produkter. Produkterne som jeg gerne ville se tidligere, kommer langt nede på siden.
Og et lille tip til jeres produktbilleder - få dem til at være i samme størrelse. Det ser lidt rodet og forvirrende ud når de har flere forskellige højder, og ikke er på linje med hinanden :)
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.