Hej
Hvad siger I til nedenstående - hvordan tolker man lige den?
"Der gøres opmærksom på at
Kompass international har lavet et samarbejde
Venlig hilsen |
Bullsh*t. :)
Hej
Hvad siger I til nedenstående - hvordan tolker man lige den?
"Der gøres opmærksom på at
Kompass international har lavet et samarbejde
Venlig hilsen |
Der er vist ikke meget bedre ord for det end: Løgn! |
FUP & SVINDEL Læs med googles egne ord, hvad de mener om virksomheder der siger de samarbejder med google. Hvis du ikke har bedt om at blive kontaktet af dem ville jeg melde dem for spam. |
Hej Henrik. Det ser ud til at nogen prøver at spinde guld på Compass International stavet med C. Hvor har du fundet teksten? (Meget gerne uden klikbart link) Venlig hilsen, Christian |
Min tolkning: "Vi er endnu et af de smarte firmaer der ved hjælp af telefonsælgere og tomme løfter forsøger at tage r.... på dig og stjæle dine penge ved at sælge dig ubrugelige annoncer og andre services til urimeligt høje priser." Hvis de virkelig havde lavet et samarbejde med Google så ville de nok profilere det lidt mere på deres hjemmeside. |
Ha' en fantastisk dag
Kennith Nielsen
Unique Systems
Teksten stammer fra et brev ang. forlængelse af abbonoment hos dem. Så vidt jeg er orienteret er det i og for sig et seriøst firma med div. firmaoplysninger - det var bare lige google argumentet, jeg studsede over. |
Så er de igang igen. Har lige fået den samme identiske smørre i dag (28 april 2011) over telefonen. Tænk at de vil bruge de sammesætninger 3½ år efter. Jeg har bedt den sende noget dokumentation til os, men deres svar er at de hellere vil sende en konsulent ud til os i stedet. |
Jeg havde hørt meget godt om dem, og ville til at bruge dem,men nu vil jeg gerne høre fra nogen som har brugt dem ? Anyone ?
|
Hej. Vi har en kontrakt med dem nu, og har desværre haft mange problemer med dem, især med at opsige vores kontrakt. På vores kontrakt har de også skrevet side 1 garanti, men har desværre flere gange oplevet at vi ikke kunne se vores firma. Jeg anbefaler dem ikke mere, og de vil hver måned høre fra mig angående vores opsigelse som skulle træde i kraft uge 38 2012. mvh Carla P |