Jeg har netop færdigkodet en hjemmeside. Jeg har lavet en FTP account, men jeg kan ikke finde et program der kan lægge filerne op på internettet.
Jeg har prøvet Filezilla-project.org, men min computer spærrede det.
Så har jeg prøvet noget andet som vist var sponsoreret af Ask.com. Det virkede heller ikke.
Så mit spørgsmål er: Kender i et program der kan uploade filer til internettet eller er der en anden måde at gøre det på. Jeg har set en fyr der har gjort det i en video, som i kan se her: (den">https://www.youtube.com/watch?v=NG15HHwAtwU(den tilhører ikke mig)
Jeg har selvfølgelig prøvet at Google, men ville lige høre om der var nogen her der havde forstand på det.
Mange tak på forhånd.
Dbh
Jakob
PS: Giver det jeg har forklaret ikke mening så kan i evt tjekke videoen, så tror jeg det er nemmere at forstå.
Du skal ikke lægge dem op på internetet, du skal have et Webhotel, hvor du installere dine filer.
Du skal ikke "installere" filerne. De skal netop som du siger lægges på et webhotel, men når han allerede har lavet en ftp konto et sted så regner jeg også med at han har fundet et webhotel.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....