Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderne dansk kunst til dig eller virksomheden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

www.gallerikrojershop.dk er ejet af kunstmaleren Anne-Dorthe Krøjer. Virksomheden har eksisteret siden 2005. Galleri Krøjer er en seriøs webshop der sælger moderne originale malerier udført af den professionelle kunstmaler Anne-Dorthe Krøjer.

Om sine malerier fortæller kunstmaleren:
Jeg hedder Anne-Dorthe Krøjer. Jeg er født i 1975, jeg arbejder som professionel kunstmaler og har beskæftiget med med kunst i 16 år. Jeg er uddannet grafiker. Mine malerier er en fortælling om abstrakte følelser ofte skildret i landskabsmotiver hvor mørke og lys møder hinanden. Jeg arbejder primært med acryl på lærred, ofte iblandet forskellige medier. Inspirationen til mine malerier kommer via mine følelser, min dagligdag, rejser og farver i naturen. Jeg har solgt værker til Det Kongelig Teater, udsmykket værelser på Design Hotellet Grand Park Korsør. Solgt til Opel, Hotel Frederik II, en række private og offenlige virksomheder. Jeg tager imod udsmykningsopgaver for virksomheder og private.

Anne-Dorthe Krøjer : www.gallerikrojershop.dk : adk@gallerikrojershop.dk : Tlf. 21 40 19 60

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)