Jeg tænkte blot at jeg ville dele adressen og mail adressen hvis der var andre amino'er som skulle rende ind i en kunde fra samme sted. Vores tab er heldigvis ret begrænset i denne sag (under 1000 kroner i alt) men alligevel er det jo i bund og grund penge ud af vinduet.
Den usle tyv har hos os angivet sig for at være: ruth george apartment 71 premier square finglas road dublin 11 dublin, IRELAND georgepeter937@yahoo.com
Så skulle I få en ordre fra ham/hende - så træk stikket med det samme.
Vi har desværre også haft besøg på vores webshopwww.mysisters.dk af Ruth George. Hun købte rigtig mange tasker, men vi tjekkede hende først og sendte aldrig leveringen. Hende skal man holde sig fra.
1000 Tak for denne information. Vi har lige fået en mail fra en. George Micheal, Apartment 71 Premier Square finglas Road, 1111 Dublin IRELAND på knapt Kr.6000.- En ordre på børnesengetøj. Vi var i fuld gang med at undersøge kunden og fandt denne under Amino.
Jeg har i nat modtaget en ordre på over 2000kr. Så der er stadig gang i ham/hende. De oplysninger jeg har kan i se her. Jeg nåede heldigvis at Google adressen da jeg synes det virkede mystisk.
Faktureringsadresse
carly george apartment 71 premier square finglas road dublin 11 dublin, IRELAND Denmark Telefon: 3538975363 Mobiltelefon: 35389735346 gcarly27@gmail.com
Tak for oplysningen. Vi har også prøvet den, hvor der blev forsøgt at købe en barnevogn. Vi fik stoppet ordre da det anvendte kort ikke var fra Irland og Teller ringe faktisk til os og advarede.
Jeg ved ikke med lovligheden af advarsel som denne med navn osv. men det ville være fedt med en hjemmeside med sådanne internationale "svindler" arkiv.