Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webside udbyder skal man vælge??

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lad være med at hoppe på det billigste tilbud du finder. Det kan ende galt på så mange måder, find nogen der har styr på at lave webløsninger (ikke bare det design du ser, men det underlæggende system). Hvis du betaler et par tusind for noget crap, og du skal have udviklet mere funktionalitet til løsningen, så kan det meget hurtigt blive meget dyrt hvis ikke det underlæggende er lavet ordenligt :)

Alle kan smide noget Woocommerse eller Prestashop op med en standard template så det ser nogenlunde pænt ud, men ikke alle kan gøre det ordenligt, og det er desværre noget der kan være svært for kunden (dig) at se :/ Men det er noget at have i bagtankerne når du finder en til at lave løsningen for dig :)

Best Regards
Martin 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Pocketsize.dk Skrevet kl. 00:30

Hej Tine

Har du læst Martin Thorborgs E-pusher? Her findes bl.a. en liste over de største udbydere i DK.

Jeg er selv lige startet og valgte at bruge listen som en brutto liste, gennemgå de forskellige udbydere og prøvede en test version hos to af dem.

Valget faldt på Smartweb, der passede bedst til mit behov.

En god pointe I E-pusher er bl.a. også at Martin selv udviklede sin webside, som også kunne meget mere end konkurrenternes. Men det betød også at en hans konkurrenter kom meget hurtigere på markedet.

Bedste hilsner

Jan

Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:25

Hej
Nej har ikke læst den endnu, men følger spændt med i hans videoer og opslag, men kunne da være jeg skulle få fat i den og få den læst :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)