Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - tekst eller billeder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Mine bannere er lavet i de korrekte størrelser som 468x60, 200x200, 120x600 og 160x600, men stadig bliver de ikke vist.

Hans Henrik: Jeg tror din 'påstand' måske er korrekt eftersom jeg har bannere der er lavet i korrekt størrelse og som i øvrigt er tilpasset de websteder hvor jeg har bedt om at få dem vist. Jeg må prøve at lege lidt med mine budpriser, der iøvrigt virker fint med mine tekstannoncer, men altså åbenbart ikke med mine bannere.

Foreløbig tak for jeres bidrag

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:14

Så er det budprisen, det handler om. Eller at du bliver "bortvist" af webstedsejeren - men det er vel næppe tilfældet her.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:21

Med 30+ sites, så har du nok ret i at det er min budpris den er galt med og ikke en afvisning fra det enkelte websted.

Nu er nordjyder er jo ikke typen der bare punger ud, før man er sikker på at der ikke er andre udveje ;-) men det lyder til at det er forhøjet budpris der er vejen frem.

Tak for god feedback!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:58

Har talt med Google om det og bannerne skal godkendes (hvilket jeg godt vidste) og det har åbenbart taget det meste af en uge. (hvilket jeg IKKE vidste)

Men nu bliver de i hvert fald vist og det er uden at  have ændret bud-prisen.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)