9 ud af 10 :)
Her jo ikke tale om at jeg er blevet snydt pga jeg ikke har fået det produkt jeg har betalt for, jeg har "bare" ikke adgang til det nu!
Tit når jeg byder på projekter er jeg blevet total underbudt af en ny eller ung som har lavet en enkel shop og egentlig syntes det var ret sjovt.
Så udbyder de dem som professionel men kan ikke levere varen.
Efter et stykke tid bliver jeg kontaktet af udbyderen fordi de aldrig fik deres varer og nu gerne vil give det som shoppen rent faktisk koster (minus
amino pris)
Jeg har sagt nej til en del fordi jeg simpelthen ikke kan levere kvalitet til det de efterspørger og så vil jeg hellere lade være.
Nu ved jeg ikke hvad du går efter....
Kvalitet eller pris?
Har nok meget med det hele at gøre vil jeg tror, men kun et gæt fra min side.....
Nu ved jeg ikke hvad dyrt og billigt er, men jeg skulle betale knap 3000kr for at få sat shoppen op - en shop som han jo næsten havde lavet i forvejen. Prisen blev lidt billigere, fordi der var en del ting jeg selv skulle stå for.
Kvaliteten er naturligvis vigtig for mig, og det er prisen også. Jeg har en del "fans" på Facebook, som efterspurgte et sted de kunne købe mine varer op til jul, så jeg havde brug for en hurtig løsning. Jeg er lige kommet med på en portal hvor vi er mange shops der sælger samlet. Dette skulle have været min eneste salgskanal, men jeg kunne ikke nå at komme med før jul, derfor skulle jeg tænke alternativt, og have en shop inden jul til mine kunder.
Jeg ønskede derfor ikke at betale 5-10.000kr for en shop, som jeg reelt ikke vidste om jeg ville komme til at bruge i fremtiden. Ej heller få et abonnement som jeg ville være bundet til et halvt eller et helt år frem. Samtidig har jeg folk der har efterspurgt b-b handel, og med en prestashop ville jeg kunne udvide til både b-c og b-b handel.
Der er ikke noget fordækt ved XX som har lavet min shop. Jeg har faktura på mit køb, vi har været i dialog hele vejen igennem, manden har et firma, han er "fan" på min facebook side mm. Det er altså kun her i slutfasen - eller efter jeg har betalt for min shop - at han ikke vil svare mig. Jeg havde blandt andet nogle banneropgaver han skulle lave for mig (betalende), men pludselig overholdt han ikke vores aftaler, og jeg fandt en anden programmør som så skulle lave de rettelser jeg ikke kunne få XX til. Og da jeg beder om ftp adgang, så hører jeg slet ikke fra ham mere.
Og det er så det jeg ikke forstår. Han er aktiv herinde, han har virksomhed, han har hans navn på min shop som alle kan se - hvorfor så slå bakgear nu? Hvad får han ud af at tilbageholde mine oplysninger så jeg ikke kan få ændret de vigtige ting der skal ændres? Jeg er i gang med at ansøge om en kortindløsningsaftale, men denne kan jeg slet ikke få, hvis ikke jeg får lavet de tilrettelser de forlanger.
Så jeg er bundet på hænder og fødder. Jeg har allerede kunder i butikken, masser af varer på shoppen, brugt MEGET tid på at lægge varer ind mm. Jeg blev snydt før XX også, så mit budget til en shop er ved at være opbrugt da jeg startede virksomheden op her 1/11.
Jeg kan se jeg går glip af rigtig mange salg da jeg ikke har en indløsningsaftale og kun Paypal/bankoverførsel. Kunderne er ikke trygge ved at betale på denne måde, men jeg kan ikke ændre det pga mangler på shoppen. Er godt og grundig træt oven i hovedet :)